  • 1. Data: 2014-04-04 20:57:33
    Temat: TV Trwam over OverMagiel
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Uwaga!! Osobom o słabych nerwach nie wolno czytać tego, co niżej piszę!!!
    [swoich praw nie będę łamał; mam nerwy zszargane uszkodzonym kręgosłupem,
    tedy i czytać nie będę, skoro sam sobie zabroniłem; co to za prawodawca,
    który dobrowolnie łamie prawa ustanowione przez siebie?...] To, co niżej
    zamieszczam, godzi w uczucia religijne!!! [ostrzegłem] Padanie wyjątkowo
    straszne słowa typu 'przerwanie', jeno lekko wygładzone do 'zerwania'...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    TV Trwam bezproblemowo odbieram od kilku godzin
    na niedawno zakupionym Overmaksie. Zero zerwań,
    zero problemów; jakość video taka sobie, jakość
    audio dobra. Wyjście słuchawkowe Overmaksa jest
    podłączone do wieżyczki; poza tym co jakiś czas
    zerkam, aby sprawdzić, czy jest OK.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-04-09 03:00:02
    Temat: Re: TV Trwam over OverMagiel
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Uwaga!! Osobom o słabych nerwach nie wolno czytać tego, co niżej piszę!!!
    > [swoich praw nie będę łamał; mam nerwy zszargane uszkodzonym kręgosłupem,

    Czytając to:

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/krolewna/eneuel.htm

    Wnioskuję, że nie tylko kręgosłup masz uszkodzony.