  • 11. Data: 2014-04-07 19:49:47
    Temat: Re: Aktualizacja..
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Chris <c...@m...com> w wiadomości
    news:lhtjg7$mdg$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    > Powiem więcej , ja pragnę OE ale pod W7 i W8 nie działa :(
    Możesz używać Windows Mail (nie mylić z Windows Live Mail)
    przeniesionego z Visty bo to jest praktycznie OE.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 12. Data: 2014-04-07 20:42:08
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-07 19:49, Mark pisze:
    > Możesz używać Windows Mail (nie mylić z Windows Live Mail)
    > przeniesionego z Visty bo to jest praktycznie OE.

    Działało pod Windows 8, ale pod 8.1 jakoś nie, przestawiłem się na
    Thunderbirda

  • 13. Data: 2014-04-08 02:20:55
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> w wiadomości
    news:lhuri8$rl9$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Działało pod Windows 8, ale pod 8.1 jakoś nie, przestawiłem się na
    > Thunderbirda
    U mnie działa bez problemów.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 14. Data: 2014-04-08 08:23:39
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Nie lepiej zainstalować Thunderbirda?

    Mam ale wygodniej jest na OE, po prostu nie potrzebuję takiej kobyły do tego
    z wqr.. obsługą.gdzie wystarczy przez przypadek kliknąć na belkę
    wiadomości/daty itp. a sortowanie rozjeżdża się i trzeba od początku bawić
    się w konfigurację.
    Potrzebny mi zwykły prosty czytnik do @ i grup w jednym a to zadanie OE
    spełnia bardzo dobrze, oczywiście wyłącznie z OE Power Tools :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-04-08 08:24:39
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Mark nabazgrał(a):

    > Chris <c...@m...com> w wiadomości
    > Możesz używać Windows Mail (nie mylić z Windows Live Mail) przeniesionego
    > z Visty bo to jest praktycznie OE.

    Z czego co pamiętam to testowałem ale coś było z nim nie tak (może wrócę i
    zobaczę o co tam chodziło bo teraz nie pamiętam)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-04-08 18:52:03
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Chris <c...@m...com> w wiadomości
    news:li04n8$fc6$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    > Z czego co pamiętam to testowałem ale coś było z nim nie tak (może
    > wrócę i zobaczę o co tam chodziło bo teraz nie pamiętam)
    Może testowaleś Windows Live Mail bo z nim owszem jest cos nie tak :)
    Zaś Windows Mail (aka Poczta systemu Windows) to po prostu trochę
    zmieniony OE (przede wszystkim każdą wiadomość trzyma w oddzielnych
    plikach .eml).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 17. Data: 2014-04-09 00:52:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mark" li19ff$p8s$...@n...news.atman.pl

> [...]
    Mail (aka Poczta systemu Windows) to po prostu
    > trochę zmieniony OE (przede wszystkim każdą wiadomość trzyma w oddzielnych plikach

    Co skutecznie zwiększa zapotrzebowanie dyskowe. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-04-09 09:06:16
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Mark nabazgrał(a):

> [...]
    > Zaś Windows Mail (aka Poczta systemu Windows) to po prostu trochę
    > zmieniony OE (przede wszystkim każdą wiadomość trzyma w oddzielnych

    Na 100% Windows Mail ... bo co do LIVE to wiem że to nie nie działa z
    założenia :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl