  • Data: 2017-02-08 12:43:25
    Temat: Re: Akcja Strzalka. napisz projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2017 o 12:34, Landrot pisze:

    > Jaki mandacik ? Co, zmieniłeś zdanie ?
    > Napisałeś, że za 10 km/h policja ma olewać.
    > Panie władzo ja jechałem może 5 km/h.
    > Nie, jechał pan przynajmniej 20 km/h.
    > Napisz projekt prawa, a nie wymądrzaj się że wszystko jest proste.

    OMG - zapierdał, to należy się mandat, nie zapierdalał, to się nie
    należy. Fakt zapierdalania ocenia organ uprawniony czyli policjant. O
    ile nie rozliczasz go z ilości mandatów i nie jest jakiś wybitnie
    upośledzony, to gdzie widzisz problem? Nie mów, że się nie da, bo tak to
    nawet _działa_ w tej chwili.

    > Nie jest dobrze. Najpierw przeczytaj posty w tym wątku
    > i może zrozumiesz że dla wielu nie jest dobrze.

    Dla tych co "prawo jest prawo", "policja jest od stania dupą do
    społeczeństwa" i "Polacy to naród idiotów, dlatego należy ich jebnać,
    karać i nie wyróżniać"? Dzięki - pozwolę się z ich opinią nie zgodzić -
    czemu napisałem wcześniej.

    > Nawet dla ciebie nie jest dobrze, sam piszesz, że policja ma olewać.

    No i co w tym złego? W całym cywilizowanym świecie jest tak, że sporo
    przepisów jest tylko po to, żeby ustalić w razie czego winnego,
    ewentualnie była możliwośc reagowania jak ktoś przegina. W czym problem?
    Jesteś za tym, zeby policja w sylwesta tępiła imprezowiczów, bo takie
    jest prawo? Wpuszczasz innych na suwak? Sam wjeżdzasz? Prawo łamiesz ty
    piracie:P

    > Tak ma być zapisane w prawie : policja patrzy jednym okiem
    > na kierowców jadacych przy warunkowej zielonej strzałce ?

    Na tym polega problem - musisz mieć wszystko zapisane w prawie? Własnego
    zdania i rozsądku nie masz?

    > W końcu napisz ten projekt prawa zamiast pisać jakieś ogólniki/głupoty
    > o olewaniu.

    A po co coś zmieniać skoro jest dobrze?

    Shrek