  • Data: 2017-02-08 19:06:31
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 7 Feb 2017 09:00:55 +0000 (UTC), Budzik

    > i jest i nie ma. Zgodnie z przepisami nie ma.

    Ale dla bezpieczeństwa z pewnością jest różnica. Dla policjanta też zrobi
    różnicę. Nie będą się silić na łapanie takich co wyraźnie zwalniają, jak co
    chwilę mogą mieć takiego, co praktycznie w ogóle nie zwalnia.

    > No to masz pierwsza osobe - moj ojciec.
    > I tłumacenie było takie, ze przepis mówi o zatrzymaniu.

    No ale się "toczył" ile, 20 czy 2? Drugie pytanie,
    hurtem, toczył się 2 czy mu się tak tylko wydaje?

    BTW Moja żona przed chwilą wróciła wk!@#$na z mandatem, 350/10. Za, ponoć,
    prawie, przejechanie po stopach pieszemu chcącemu wejść na przejście z
    zielonym światłem, na swoim prawoskręcie. Wkurzona, bo chyba za nic dostała
    mandat. Odtworzyliśmy nagranie z kamery. Był pieszy, wymusiła. Wniosek, nie
    zauważyła. Ludzie mają tendencje do wybielania siebie. Z zasady.

    > Czyli Twoim zdaniem laliby sadzac ze nie bedzie
    > smierdziec w ich strone? Hmm...

    Palą w lato, 30sC w powietrzu, węglem/drewnem żeby sobie CWU zrobić, bo
    można. Wioski zadymione w porze przedwieczornej, często wali plastikiem,
    ledwo się oddychać da. Jakby mogli lać szambo, to by lali -- fetor, takim
    co mogą, niestraszny. Ludzi widać nie znasz.

    --
    Pozdor
    Myjk