  • Data: 2017-02-08 14:00:56
    Temat: Re: Akcja Strzalka. napisz projekt.
    Od: "Landrot" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o7f08t$tgf$2@node2.news.atman.pl...

    > OMG - zapierdał, to należy się mandat, nie zapierdalał, to się nie należy.
    > Fakt zapierdalania ocenia organ uprawniony czyli policjant.

    A ja nie zgadzam się z ocena policjanta.
    I co ? Postępowanie jak w przypadku morderstwa ?
    Dlatego prawo musi być proste i jednoznaczne - tak jak teraz :
    należy się zatrzymać, albo zmienić prawo.

    > Wpuszczasz innych na suwak? Sam wjeżdzasz? Prawo łamiesz ty piracie:P

    Wpuszczam i sam wjeżdżam, ale nie łamię prawa.
    Musisz jeszcze wiele się nauczyć w zakresie PoRD.
    Gdy jestem na głównej to zachowuje bezpieczny odstęp,
    a że w ten odstep wjedzie ktoś z podporządkowanej
    to przepisy tego nie zabraniają.
    Gdy jestem na podporzadkowanej to wjeżdżam na główną
    bez wymuszania pierwszeństwa. Jest suwak ? - jest.
    Gdzie tu widzisz łamanie prawa ?
    Wyszło na to, że ty nie znasz prawa.

    > Na tym polega problem - musisz mieć wszystko zapisane w prawie? Własnego
    > zdania i rozsądku nie masz?

    Wszyscy mają własne zdanie i rozsądek, tylko część z nich jest
    już na cmentarzu, a pozostali są poszkodowanymi w wypadkach.

    > A po co coś zmieniać skoro jest dobrze?
    >
    > Shrek

    Przecież cały czas toczy się dyskusja, bo nie jest dobrze,
    nawet dla ciebie nie jest dobrze, bo piszesz, że trzeba prawo
    olewać.
    Napisz taki projekt, żeby nie było potrzeby olewać.