  • Data: 2017-02-08 23:00:42
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale dla bezpieczeństwa z pewnością jest różnica.

    Oczywiście. Ale tu zwalniania nikt chyba nie kwestionuje...

    > Dla policjanta też
    > zrobi różnicę. Nie będą się silić na łapanie takich co wyraźnie
    > zwalniają, jak co chwilę mogą mieć takiego, co praktycznie w ogóle nie
    > zwalnia.

    No to ci własnie mowie ze miałem taki przypadek.
    Chociaz ostatnio jak zapłaciłem za niestaniecie na stopie a rzeczywiście
    przejechałem płynnie bo tak z kolei widok jest bardzo ok i nei wiem po co
    stop to mi wytłumaczyli ze jakbym sie wolno toczył to by sie nie czepiali
    ale ze przejechałem bez wyraźnego zwolnienia to nie mogli odpuscic.

    > No ale się "toczył" ile, 20 czy 2? Drugie pytanie,
    > hurtem, toczył się 2 czy mu się tak tylko wydaje?

    To jest takie miejsce ze tam za szybko sie nie da, bo bardzo slaba
    widocznosc wiec nie wiem - 5, moze 10 na godzine?
    Wystarczająco, zeby zobaczyc czy jest pusto.
    A tłumaczenie bło takie ,ze do zera nie stanał a tak mowi przepis.

    > BTW Moja żona przed chwilą wróciła wk!@#$na z mandatem, 350/10. Za,
    > ponoć, prawie, przejechanie po stopach pieszemu chcącemu wejść na
    > przejście z zielonym światłem, na swoim prawoskręcie. Wkurzona, bo
    > chyba za nic dostała mandat. Odtworzyliśmy nagranie z kamery. Był
    > pieszy, wymusiła. Wniosek, nie zauważyła. Ludzie mają tendencje do
    > wybielania siebie. Z zasady.

    Jasne.
    Ale mimo wszystko musisz uwierzyc na słowo ze tam sie szybko nie da.
    Poza tym to była jazda busem...

    Odbierasz mi resztki nadziei.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."