  • Data: 2017-02-08 14:14:22
    Temat: Re: Akcja Strzalka. napisz projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2017 o 14:00, Landrot pisze:

    > Dlatego prawo musi być proste i jednoznaczne - tak jak teraz :
    > należy się zatrzymać, albo zmienić prawo.

    Ależ ty jesteś głupi. Prawo jest jednoznaczne. Podobnie jak zakaz darcia
    ryja po nocy. A jednak bez specjalnej spec ustawy ludzie potrafią się
    bawić w sylwestra. Ty jak rozumiem nie potrafisz, bo nie napisali w
    ustawie, że można, nie podali normatywnego spożycia alkoholu i brak
    rozporządznia jak odpalać fajerwerki. Dlatego jesteś smutnym misiem,
    który czeka, aż ktoś to uporządkuje, opisze, nakaże, zakarże, nagrodzi
    mandat wpieprzy. Bez tego nie wiesz jak żyć, bo według ciebioe proste
    przepisy komplikują życie. Zdradzę ci sekret, ale jak nie jesteś
    pewnien, że potrafisz cvo bez czytania przepiu zrobić sam, to nie czytaj
    - nie ma rozporządzenia opisującego jak należy oddychać.

    > Wpuszczam i sam wjeżdżam, ale nie łamię prawa.
    > Musisz jeszcze wiele się nauczyć w zakresie PoRD.
    > Gdy jestem na głównej to zachowuje bezpieczny odstęp,
    > a że w ten odstep wjedzie ktoś z podporządkowanej
    > to przepisy tego nie zabraniają.

    Jak nie - jeżeli zachowujesz bezpieczny odstęp, to potem obaj łamiecie
    przepisy, bo bezpieczny odstęp znika. Chyba że zachowujesz nadmiernie
    bezpieczny odstęp to tamujesz ruch;) Wiem - absurd. Właśnie to próbuję
    ci wytłumaczyć - nie wszystko musi być dokładnie w prawie opisane, a i
    nie każde prawo należy czytać dosłownie.

    BTW - jeżdzisz czasem lewym pasem. No to słabo - jest napisane, że
    możliwie blisko prawej krawędzi. Wyprzedzasz - no skoro tamten jedzie
    prawy, to znaczy że jazda prawym jest jednak możliwa - ergo łamiesz
    prawo;) Itd - każde (no dobra - prawie każde)nadmierne uregulowanie
    prawne można sprowadzić do absurdu.

    > Przecież cały czas toczy się dyskusja, bo nie jest dobrze,
    > nawet dla ciebie nie jest dobrze, bo piszesz, że trzeba prawo
    > olewać.

    Przestań mi wmawiać coś czego nie napisałem - teraz jest dobrze!.
    Problem w tym, że jakiś zbyt ambitny komendant chce to zmieniać.

    > Napisz taki projekt, żeby nie było potrzeby olewać.

    A pochuj? Jeszcze raz ci napiszę, bo widać nie łapiesz. TERAZ JEST DOBRZE.

    Shrek