  • Data: 2017-02-08 10:13:02
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2017 o 09:40, p...@g...com pisze:
    > -- NIe jest takie znów trudne. Policja to silnie zhierarchizowana grupa. Wystarczy
    rozkazać komendantowi głównemu, i dalej już po szczeblach się rozejdzie.

    > smialo mistrzu kto mialby mu wydac ten rozkaz i na jakiej podstawie prawnej ?

    Premier ministrowi MSW i dalej do komendanta głównego. A na jakiej
    podstawie? Jest zwierzchnikiem - skoro nie ma ustawy określającej, że
    policja jest aparatem represji w stosunku do społeczeństwa, to powinno
    się dać. No chyba że się po prostu nie da, bo jesteśmy wyjątkowym
    (należy dodać pojebanym) krajem? Ale nie wydaje mi się, więc powinno się
    dać.

    > --Do dziś nie mogę dojść, dlaczego premier dowolnego
    > rządu nie zbiera tych damowych punktów w słupkach rozkazując właściwemu ministrowi,
    żeby policja od dziś miała byś fropntem a nie dupą do obywatela. Nic to nie kosztuje.

    > stare chińskie przysłowie mówi: mądrość przychodzi z wiekiem, niestety czasem wiek
    przychodzi sam

    Rozumiem, jesteś już tak zaawansowany wiekiem, że nabrałeś mądrości i
    wiesz, że to nie policja ma służyć społeczeństwu, a na odwrót. Coż,
    trzeba poczekać aż całe pokolenie mądrych inacze wymrze i już można się
    brać za zmiany. Choć z drugiej strony minęło 25 lat. Wygląda na to, że
    postawa homo sovieticus jest dziedziczna:(

    > --No rzeczywiście... To tylko potwierdza co mówię - zaczają się w
    > krzakach, złapią koleśia 10km/h na strzałace (która pewnie w
    > rzeczywistości bezkolizyjna będzie), a jak mają debila na widelcu, to im się nie
    chcę bo nie ma gotowej rubryczki w tabelce.

    > jako ze (zasadniczo) na strzalce sie zatrzymuje to mi to zwisa a jak przyjdzie
    zaplacic to trudno dramatu nie bedzie

    Spoko - nadstawiaj drugi policzek.

    Shrek