eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRe: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym › Re: "Ajajaj"; Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym; :))
  • Data: 2016-03-08 19:47:18
    Temat: Re: "Ajajaj"; Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym; :))
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-08 o 01:50, ACMM-033 pisze:

    > [długi opis, więc pozwolę sobie go ciachnąć przy samej skórze]
    >
    > Być może są lepsze i skuteczniejsze sposoby, jednak w moim przypadku
    > sprawdza się to, co podałem. Więc od lat to stosuję, a na przyrządy
    > "pomocnicze" patrzę z lekką pogardą :)

    ACMM-033 - przeczytaj swój opis, i zastanów się, czy przypadkiem z lekka
    nie... zdziwaczałeś? Jajka, to jajka, gdybym miał podać recepturę komuś,
    kto ich nigdy nie gotował, to bym zmieścił to w 3 (góra) zdaniach, a tu
    wylewasz 3... strony maszynopisu! Ja też mam swoje dziwactwa,
    szczegółowe receptury dla czynności, które w opinii innych ludzi są
    banalnie proste. Ale staram się nad tym zapanować, acz nie zawsze się to
    udaje :<

    Co do zasysających się (w miarę stygnięcia) słoików, to dorzucę 3
    grosze: gdy zassą się nazbyt silnie, to czasem trudno je otworzyć. Ale
    wtedy trzeba podważyć jakimś narzędziem, nożem lub śrubokrętem z jednej
    tylko strony. Podważamy dotąd,aż lekkie syknięcie poinformuje nas, że do
    słoika dostało się nieco powietrza, i już pójdzie łatwo.

    Są też specjalne chwytaki, które dodają "dźwignię", zwiększając siłę
    odkręcania, bez uszkadzania pokrywki. Bez czujnika elektronicznego,
    niestety :>

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz