  • 31. Data: 2012-03-25 16:52:46
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z tej tabelki http://usbspeed.nirsoft.net/ widzę, że większość USB Drives
    > ma prędkość zapisu między 3MB/s a 16MB/s a niektóre mają nawet

    Wszystkie peny, ktore mialy zapis <~3MB/s dawno rozdalem,
    albo w kibel wywalilem :).
    Po prostu stalem sie wybredny odkad mam przenosnego na USB 3.0,
    dla ktorego 80MB/s to male piwo.

  • 32. Data: 2012-03-25 16:53:20
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wiec raczej bym sie skoncentrowal na tym jak 8GB danych nagrac na 8GB
    > ajfona :-)

    Karta uSD? Nie ma gniazda na karty pamieci? :)

  • 33. Data: 2012-03-25 17:02:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...org> wrote in message news:jknbef$7vc$1@node2.news.atman.pl...

    > Wszystkie peny, ktore mialy zapis <~3MB/s dawno rozdalem,
    > albo w kibel wywalilem :).
    > Po prostu stalem sie wybredny odkad mam przenosnego na USB 3.0,
    > dla ktorego 80MB/s to male piwo.

    No dobrze, ale co to ma do rzeczy w omawianym temacie że Ty
    wywaliłeś jakies peny? Argument jest taki, że przy typowym
    transferze typowego pena USB przesył danych po wifi nie będzie
    ograniczał prędkości zapisu a jeśli nawet to w niezauważalny sposób.

  • 34. Data: 2012-03-25 17:04:40
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 25 03 2012 16:53, Q pisze:

    > Karta uSD? Nie ma gniazda na karty pamieci? :)

    Ano nie ma. $tefek Pracuś jeszcze nie wynalazł ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 35. Data: 2012-03-25 17:07:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mniej wiecej - teraz taki standard na DVD.

    > Tyle co piwo i testowanie nowej gry ? (*)
    > Ale USB tez nie jest szybkie. A nawet i nagrywarki nie sa bardzo szybkie.
    > I pamieci flash tez nie sa strasznie szybkie.
    >
    > Wiec raczej bym sie skoncentrowal na tym jak 8GB danych nagrac
    > na 8GB ajfona :-)

    A są takie? Bo ja swojego kupowałem prawie dwa lata temu i wybrałem
    najmniejszy: 16GB. Dziś możesz kupić iPhone 4S z pamięcią 64GB.
    Ale wciąż twierdzę że nie po to kupujesz iPhone aby zastąpił Ci duży
    pendrive i to czy możesz go w tej roli użyć czy nie jest ogólnie
    małoistotne...

  • 36. Data: 2012-03-25 17:10:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 17:04:40 +0200, ALEX MR napisał(a):

    > Ano nie ma. $tefek Pracuś jeszcze nie wynalazł ;-)

    Wynalazł wynalazł. Tylko nie chciał zamontować. Nie mógł ścierpieć, że ktoś
    kto mu zapłaci za używanie JEGO telefonu mógłby cokolwiek tam wtykać i
    ingerować.
    Jest to fajnie opisane w biografi Isaacsona - piękny obraz zarozumiałego
    buca z syndromem kontroli wszystkiego i zaburzeniami emocjonalnymi.
    Przy okazji trochę to wyjaśnia miłość tego azbestowego trolla - jest do
    Dżobsa podobny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 37. Data: 2012-03-25 17:20:37
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 25 03 2012 17:10, Waldek Godel pisze:

    > Wynalazł wynalazł. Tylko nie chciał zamontować.

    Na jedno wychodzi.

    > Nie mógł ścierpieć, że ktoś
    > kto mu zapłaci za używanie JEGO telefonu mógłby cokolwiek tam wtykać i
    > ingerować.

    Nie tłumacz mi oczywistości

> [...]
    > buca z syndromem kontroli wszystkiego i zaburzeniami emocjonalnymi.
    > Przy okazji trochę to wyjaśnia miłość tego azbestowego trolla - jest do

    Jakoś nie zamierzam czytać :-)

  • 38. Data: 2012-03-25 17:33:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 17:20:37 +0200, ALEX MR napisał(a):

    > Jakoś nie zamierzam czytać :-)

    Warto, zdecydowanie. Kawał historii. I to dosyć realnie opisanej. Fajnie
    widać, jak bez ludzi, których pomysły mógłby przedstawić jako swoje i tak
    sprzedać marnie by skończył.
    Np. jakby Wozniak nie zrobił od zera Apple I i Apple II to Dżobs
    najprawdopodbniej skończyłby jak menel-narkoman pod mostem.
    Albo pałając nienawiścią do Scully'ego który wyrzucił go z Apple, ubił
    Newtona, który z inspiracji Scully'ego został stworzony. A Newton to był
    najgenialniejszy produkt tej firmy, tylko, że o 20 lat za wcześnie.
    Wystarczy porównać sobie filmiki:
    http://www.youtube.com/watch?v=64QuJdJmCbA
    http://www.youtube.com/watch?v=RkZz2pr69DY

    Gdyby tylko w Apple był człowiek z talentem marketingowym Dżobsa, ale bez
    jego bucowatości i zarozumiałości, to świat prawdopodobnie wyglądałby dziś
    inaczej. I prawdopodobnie lepiej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 39. Data: 2012-03-25 17:42:24
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 25 03 2012 17:33, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Newtona, który z inspiracji Scully'ego został stworzony. A Newton to był
    > najgenialniejszy produkt tej firmy, tylko, że o 20 lat za wcześnie.

    Może jak mi się uda zdobyć lewą wersję, płacić nie zamierzam :-)

    > Gdyby tylko w Apple był człowiek z talentem marketingowym Dżobsa, ale bez
    > jego bucowatości i zarozumiałości, to świat prawdopodobnie wyglądałby dziś
    > inaczej. I prawdopodobnie lepiej.

    Timkuk może być?

  • 40. Data: 2012-03-25 18:27:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Może rozwinąłbyś ten temat, co? W jaki sposób system jest felerny?

    no widzisz nie wiesz a twórcy wiedzą :) poszukaj sobie...

    > Mało tego - publiczne, otwarte WiFi jest tutaj na każdym rogu ulicy,
    > w restauracjach, kafejkach, księgarniach, lodziarniach,
    > bibliotekach... Po co ktoś miałby się komuś na siłę "włamywać" do
    > domowego wifi?? Chcesz mi ukraść z komputera moje zdjęcia z wycieczki
    > na rower? Skąd u Ciebie ta paranoja chowania się za wielkie kute bramy z
    > kłódkami?

    no pewnie przeciecz i tak rząd wie wszystko...

    przynajmniej wiem jaki jest poziom widzy o komputerach użytkowniku jabłek.