  • 211. Data: 2020-10-26 07:26:09
    Temat: Re: Agresywne zepchnięciezł
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, kk.
    On 25.10.2020 23:35 you wrote:

    > Czyli okradnijmy.

    Uważasz mandat za okradanie?
    Podatki również?

    > No ale Ty łamiesz. Tylko pewnie nie masz się za karka. Ale nieco
    > tępy jesteś, jak widać powyżej, bo czytać to chyba umiesz.

    PLONK WARNING.

    --
    Pete

  • 212. Data: 2020-10-26 07:43:36
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-10-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tak, zupełnie najpowazniej sugerowałem ze przekonał tylko jedna osobe
    > ;-DDD

    A masz jakąś podpórkę do takiego twierdzenia?
    W każdym razie ja też twierdzę, że tego typu melepety powinny dostawać
    mandaty za utrudnianieruchu i jazdę lewym pasem.
    Oczywiście bez związku ze spowodowaniem kolizji.

  • 213. Data: 2020-10-26 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > 300m od mojego domu wybudowano autostradę, ale nie stanowi ona
    > żadnej uciążliwości, bo trasa poprowadzona jest w wykopie.
    >
    > Za to droga lokalna przecinająca tę autostradę, przebiegająca od
    > mojego domu ok. 30m to horror, bo pomimo terenu zabudowanego i
    > ograniczenia do 50km/h dzień i noc zapierdalają nią tępi debile za
    > kierownicą z prędkościami grubo ponad 100km/h. Największą
    > uciążliwością jest szum opon, który słychać bardzo głośno jak auto
    > jest na moście ponad tą autostradą czyli oddalone jeszcze 300m od
    > zabudowań. Bardzo uciążliwy jest też ryk motocykli.

    To byc moze tam powinni cos zrobić.
    Ja tylko mowie ze progi zmniejszaja predkosc ale w okoli progu nie
    zmniejszaja hałasu bo ludzie zwalniaja, przejezdzaja próg i ruszaja.
    I jak masz szczescie miec dom dokładnie na wysokosci progu...

    Wspolczuje. Walcz o swoje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 214. Data: 2020-10-26 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A masz jakąś podpórkę do takiego twierdzenia?
    > W każdym razie ja też twierdzę, że tego typu melepety powinny
    > dostawać mandaty za utrudnianieruchu i jazdę lewym pasem.
    > Oczywiście bez związku ze spowodowaniem kolizji.

    Mam wrazenie ze twoje zacietrzewienie w tym temacie nie pozwala ci
    zauwazyc zartu... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 215. Data: 2020-10-26 13:43:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie dorabiaj teorii do sqrwysyństwa.

    -----

  • 216. Data: 2020-10-26 18:26:10
    Od: Jan Basałyk <j...@g...com>

    Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo to, co obowiazuje
    teraz jest bezsensowne i nieżyciowe, co potwierdza nie tylko ta dyskusja, ale ogólnie
    obserwacja ruchu w tego typu warunkach. A komu się spieszy i przekracza 50 km/h (czy
    70 km/h - (tez mała predkosc notabene)) to może sobie skakać z lewa na prawo itd....
    I wtedy nikt do nikogo nie mialby pretensji. Obecny przepis na obszarze
    zabudowanym generuje tylko agresję tzw. piratów drogowych (PS. zazwyczaj przekraczam
    50 km/h na ulicach przelotowych dwujezdniowych (i to znacznie), zeby nie bylo...)

  • 217. Data: 2020-10-26 18:38:46
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jan Basałyk w
    oups.com>:

    > Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem,

    Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym...

    Nie po to przepisy brzmią:
    Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.

    Chciałbyś zapierdalać "pod prąd" cieciu tympy! Niedoczekanie tfoje...

    --
    'Tom N'

  • 218. Data: 2020-10-26 18:52:57
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jan Basałyk w
    oups.com>:

    > Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem,

    Idota?
    --
    'Tom N'

  • 219. Data: 2020-10-26 19:27:46
    Od: Jan Basałyk <j...@g...com>

    poniedziałek, 26 października 2020 o 18:38:51 UTC+1 TomN napisał(a):
> [...]
    > Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.
    >
    > Chciałbyś zapierdalać "pod prąd" cieciu tympy! Niedoczekanie tfoje...

    Spokojnie. Po co wyzwiska? Nie rozmawiasz ze swoją rodziną.
    Przeciez w watku jest mowa o jezdni dwupasowej jednokierunkowej na obszarze
    zabudowanym i wiadomo, ze o takim przypadku piszę,. Obecne przepisy są złe i
    powinna byc dozwolona jazda kazdym pasem jezdni jednokierunkowej. Predkosc
    dopuszczalna to u nas 50 km/h (czasami szybciej tj 70, co i tak jest wolno), pełno
    skrzyzowan i wyjazdów, wiec wymóg jazdy prawem pasem sprowadza sie do skakania z
    lewa na prawo przez tych, którzy przestrzegaja ograniczen predkosci, natomiast tzw
    "piraci" maja sie za poszkodowanych, bo ktos ich blokuje, i chocbys jechał 100tka to
    i tak zawsze kogos "zablokujesz". No durnowaty przepis, czego dowodem jest spór w
    tym watku.

  • 220. Data: 2020-10-26 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Basałyk j...@g...com ...

> [...]
    > tylko agresję tzw. piratów drogowych (PS. zazwyczaj przekraczam
    > 50 km/h na ulicach przelotowych dwujezdniowych (i to znacznie),

    Nie przesadzajmy, przewaznie nie generuje.
    Ludzie przeciez dokładnie tak jezdza, jak jest duzy ruch to zajmuja
    wszystkie pasy, skoczkowie lataja miedzy pasami a wiekszosc po prostu
    jedzie.
    Sytuacja opisywana przez Poldka? była raczej wyjątkiem od reguły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie