  • 221. Data: 2020-10-27 08:18:23
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-10-2020 o 18:26, Jan Basałyk pisze:
    > Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo to, co
    obowiazuje teraz jest bezsensowne i nieżyciowe,

    Niby dlaczego?
    Bo kapelusze wolą lewym?
    Wręcz przeciwnie - mandaty powinny sypać się gęsto, za jazdę pasem innym
    niż prawy.

  • 222. Data: 2020-10-27 08:19:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-10-2020 o 19:27, Jan Basałyk pisze:

    > Spokojnie. Po co wyzwiska?

    Zasłużyłeś.
    Wypad z tej grupy z kapelusznictwem.

  • 223. Data: 2020-10-27 11:54:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlatego, że pojemność drogi jest wówczas większa.
    Załóżmy, że przy prędkości miejskiej musisz trzymać dystans do poprzednika równy 30
    metrów odległości (czy inny, ten dystans zmienny
    jest zależnie od warunków).
    Przy trzech pasach i jeździe "w szachownicę" pojemność drogi zwiększa się trzykrotnie
    w porównaniu do jazdy samym prawym pasem.

    -----

  • 224. Data: 2020-11-03 14:15:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-25 23:56, Kubuś Puchatek wrote:

    > Spoko, zaraz ktoś Ci odpisze, że "Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć
    > a nie dlatego, że postawiono tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo
    > wiele dróg w terenie zabudowanym na których można w danych
    > okolicznościach jechać grubo szybciej."

    I jeszcze "Samochody są po to by przemieszczać się szybko a nie wolno".

    > Efekty, jak widać.

    Nie ma jak krajówka na której zrobiono pas spowalniający na środdku
    drogi. No i teraz mieszkańcy nawet zauważyli, że nie mogą przejechać
    normalnie przez tę swoją wieś.

  • 225. Data: 2020-11-03 14:17:32
    Temat: Re: Agresywne zepchnięciezł
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-26 07:26, Pete wrote:

    > Uważasz mandat za okradanie?

    A cóż innego

    > Podatki również?

    50%? Tak, to kradzież. Tak wysokiego poziomu podatków nikt nie akcpetuje
    poza głupcami i tych co z tych podatków żyją.

    (Poniższe zostało wycięte)

    (kark czy nie kark?)

    > PLONK WARNING.

    WYPIERDALAJ W PODSKOKACH JAK NIE UMIESZ DYSKUTOWAC

  • 226. Data: 2020-11-03 14:30:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-26 18:26, Jan Basałyk wrote:
    > Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo to, co
    obowiazuje teraz jest bezsensowne i nieżyciowe, co potwierdza nie tylko ta dyskusja,
    ale ogólnie obserwacja ruchu w tego typu warunkach. A komu się spieszy i przekracza
    50 km/h (czy 70 km/h - (tez mała predkosc notabene)) to może sobie skakać z lewa na
    prawo itd.... I wtedy nikt do nikogo nie mialby pretensji. Obecny przepis na
    obszarze zabudowanym generuje tylko agresję tzw. piratów drogowych (PS. zazwyczaj
    przekraczam 50 km/h na ulicach przelotowych dwujezdniowych (i to znacznie), zeby nie
    bylo...)

    Ale czemu tylko w mieście. Za miastem warunki do jeżdżenia lewym i
    wyprzedzania prawym są jeszcze lepsze. Jeszce mniej sensu w zjeżdżaniu
    na prawy.

  • 227. Data: 2020-11-03 14:36:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 08:19, Cavallino wrote:

    > Zasłużyłeś.
    > Wypad z tej grupy z kapelusznictwem.

    Wręcz przeciwnie. Gość wyraźnie napisał, że jeździ sprawnie i tylko nie
    widzi potrzeby zwalniania lewego jak ktoś może prawym wyprzedzić. Ja to
    podzielam. Zastanawiam się tylko czy poza miastem jest inaczej. Może ta
    reguła wcale nie ma sensu, może jest zaszłością.

  • 228. Data: 2020-11-03 14:38:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 08:18, Cavallino wrote:

    > Niby dlaczego?
    > Bo kapelusze wolą lewym?
    > Wręcz przeciwnie - mandaty powinny sypać się gęsto, za jazdę pasem innym
    > niż prawy.

    Przecież można prawym wyprzedzać.

  • 229. Data: 2020-11-03 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Przecież można prawym wyprzedzać.

    Nie mozna bo i na lewym i na prawym jest ruch.
    Nie rozumiesz ze ksieciunio tak naprawde postuluje wolny pas dla
    siebie? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 230. Data: 2020-11-03 20:27:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, kk.
    On 03.11.2020 14:15 you wrote:

    > Nie ma jak krajówka na której zrobiono pas spowalniający na środdku
    > drogi. No i teraz mieszkańcy nawet zauważyli, że nie mogą przejechać
    > normalnie przez tę swoją wieś.

    Na krajowej nie wolno.

    --
    Pete