    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <riikin$8ko$1$Cav@news.chmurka.net> <riim99$nn0$1@gioia.aioe.org>
    <riip5d$b18$1$Cav@news.chmurka.net> <riiqef$j6j$1@gioia.aioe.org>
    <riiqmf$bss$1$Cav@news.chmurka.net> <riis91$1dp1$1@gioia.aioe.org>
    <riitqp$ddu$1$Cav@news.chmurka.net> <riiufk$fiv$1@gioia.aioe.org>
    <rije0d$vrg6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <rijvto$1lb1$1@gioia.aioe.org>
    <rilong$1j5r5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20200901173002.0d051c0f@mateusz>
    <rilsvj$1jb05$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20200901193539.3d13e9b6@mateusz>
    <ritqbq$3cuds$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20200904194143.0c0589a0@mateusz> <rn3viq$l8k$1@news.icm.edu.pl>
    <5f95a22a$0$11932$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f95d8e9$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 26 Oct 2020 09:59:59 GMT

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > 300m od mojego domu wybudowano autostradę, ale nie stanowi ona
    > żadnej uciążliwości, bo trasa poprowadzona jest w wykopie.
    >
    > Za to droga lokalna przecinająca tę autostradę, przebiegająca od
    > mojego domu ok. 30m to horror, bo pomimo terenu zabudowanego i
    > ograniczenia do 50km/h dzień i noc zapierdalają nią tępi debile za
    > kierownicą z prędkościami grubo ponad 100km/h. Największą
    > uciążliwością jest szum opon, który słychać bardzo głośno jak auto
    > jest na moście ponad tą autostradą czyli oddalone jeszcze 300m od
    > zabudowań. Bardzo uciążliwy jest też ryk motocykli.

    To byc moze tam powinni cos zrobić.
    Ja tylko mowie ze progi zmniejszaja predkosc ale w okoli progu nie
    zmniejszaja hałasu bo ludzie zwalniaja, przejezdzaja próg i ruszaja.
    I jak masz szczescie miec dom dokładnie na wysokosci progu...

    Wspolczuje. Walcz o swoje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert