  • 201. Data: 2020-10-25 13:59:59
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > No ale nas trochę przekonał :-)

    Ilu was tam siedzi? Chyba ze mowisz o głosach w swojej głowie? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 202. Data: 2020-10-25 14:45:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-04 19:41, Mateusz Viste wrote:

    > W mieście jednak człowiek się raczej turla. Teren zabudowany to nie
    > jest miejsce na wyścigi - ograniczenie 50 km/h nie służy tylko do
    > tego, by utrudniać życie niedoszłym rajdowcom.

    Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć a nie dlatego, że postawiono
    tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo wiele dróg w terenie
    zabudowanym na których można w danych okolicznościach jechać grubo
    szybciej. Bo warunki zmieniają się, a oznakowanie nie. Ludzie nie
    reagują na oznakowanie dodatkowe, takie jak np że będzie przejście.
    Tylko w imię tego ograniczenia prędkości mają jakikolwiek sens. Ale
    osobiscie uważam, że wystarczą 3 kolory trudności drogi.

  • 203. Data: 2020-10-25 16:42:16
    Temat: Re: Agresywne zepchnięciezł
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, kk.
    On 25.10.2020 11:06 you wrote:

    > Czyli: nic nie mają, ale okradnijmy ich.

    Nie umiesz czytać albo jesteś właśnie takim karkiem.
    Mają. Auto.
    I wiedzę że wysokość mandatu zależy od wartości auta.
    Nie ma obowiązku łamania przepisów.

    --
    Pete

  • 204. Data: 2020-10-25 16:47:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-10-2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ilu was tam siedzi? Chyba ze mowisz o głosach w swojej głowie? ;-D

    Sugerujesz, że przekonał tylko jedną osobę?Bo na grupie było ich wiecej.

  • 205. Data: 2020-10-25 17:04:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tępy umysł nie zrozumie, że ograniczenie prędkości może służyć np. zmniejszeniu
    emisji hałasu.

    -----

  • 207. Data: 2020-10-25 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Sugerujesz, że przekonał tylko jedną osobę?Bo na grupie było ich
    > wiecej.

    Tak, zupełnie najpowazniej sugerowałem ze przekonał tylko jedna osobe
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 206. Data: 2020-10-25 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Tępy umysł nie zrozumie, że ograniczenie prędkości może służyć np.
    > zmniejszeniu emisji hałasu.

    Na wielu osiedlach postawiono progi zwalniajace.
    Wszystko mozna o nich powiedziec ale nie to ze zmniejszaja hałas...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 208. Data: 2020-10-25 20:58:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-10-25 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Na wielu osiedlach postawiono progi zwalniajace.
    > Wszystko mozna o nich powiedziec ale nie to ze zmniejszaja hałas...

    300m od mojego domu wybudowano autostradę, ale nie stanowi ona żadnej
    uciążliwości, bo trasa poprowadzona jest w wykopie.

    Za to droga lokalna przecinająca tę autostradę, przebiegająca od mojego
    domu ok. 30m to horror, bo pomimo terenu zabudowanego i ograniczenia do
    50km/h dzień i noc zapierdalają nią tępi debile za kierownicą z
    prędkościami grubo ponad 100km/h. Największą uciążliwością jest szum
    opon, który słychać bardzo głośno jak auto jest na moście ponad tą
    autostradą czyli oddalone jeszcze 300m od zabudowań. Bardzo uciążliwy
    jest też ryk motocykli.

    Ponadto co jakiś czas giną na tym odcinku rowerzyści, bo debile
    wzajemnie się wyprzedzają przy prędkościach grubo ponad 100km/h. Często
    dochodzi do wypadków na 2 skrzyżowaniach. Jedno skrzyżowanie pod moim
    domem, a drugie oddalone jakieś 500-600m od mojego domu za autostradą.
    Problem jest w tym, że droga prosta, mocno z górki, a miejscowość
    ciągnie się przez ok. 3km z tym, że pomiędzy zabudowaniami z jednego i z
    drugiego końca miejscowości jest prawie 2km pustej przestrzeni bez
    przyległej zabudowy. Pomimo, że cały czas się jedzie przez miejscowość
    to ponosi większość idiotów za kółkiem. Mało kto tu jedzie z dozwoloną
    prędkością. Nie zważają na skrzyżowania, na pieszych oraz rowerzystów.
    Często podmuchy pędzących ciężarówek zdmuchują rowerzystów z jezdni.
    Dodatkowy problem stanowi to, że nie ma pobocza, a w zarządzie dróg
    siedzą sami debile i zabójcy, którzy wymyślili, aby zamiast pobocza czy
    chodnika porobić betonowe koryta do odprowadzania wody. Przez to
    rowerzysta muszący uciec z jezdni przed pędzącymi lub wyprzedającymi się
    debilami, musi się wypierdolić.

  • 209. Data: 2020-10-25 23:35:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-25 16:42, Pete wrote:

    > Nie umiesz czytać albo jesteś właśnie takim karkiem.
    > Mają. Auto.

    Czyli okradnijmy.

    > I wiedzę że wysokość mandatu zależy od wartości auta.
    > Nie ma obowiązku łamania przepisów.

    No ale Ty łamiesz. Tylko pewnie nie masz się za karka. Ale nieco tępy
    jesteś, jak widać powyżej, bo czytać to chyba umiesz.

  • 210. Data: 2020-10-25 23:56:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 25.10.2020 o 20:58 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]
    > chodnika porobić betonowe koryta do odprowadzania wody. Przez to
    > rowerzysta muszący uciec z jezdni przed pędzącymi lub wyprzedającymi się

    Spoko, zaraz ktoś Ci odpisze, że "Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć a
    nie dlatego, że postawiono tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo
    wiele dróg w terenie zabudowanym na których można w danych okolicznościach
    jechać grubo szybciej."
    Efekty, jak widać.
    Kamil