  • 41. Data: 2011-09-19 06:24:38
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    falco wrote:

    > P.S. Przy 190 cm wzrostu Trampek choć nie należy do małych może
    > być za ciasny, choć znam takich co latają z zadowoleniem i są
    > podobnego wzrostu.

    Dokładnie, ja mam 190/120 i trampkiem z wielką przyjemnością latam
    :)

  • 42. Data: 2011-09-19 13:42:39
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.09.2011 Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> napisał/a:

    > ja mam 185 z groszami i jestem jednak nieco lzejszy, ale byl tu taki
    > jeden nieglupi facet, co po latach stwierdzil, ze najlepiej, to mu sie
    > jednak jezdzi po miescie GSem 500, chociaz na dlugie trasy rzeczywiscie
    > wolalby GTR'a. Tylko on oprocz mojego wzrostu i wagi rzedu 100-120 kg.
    > ma jeszcze nascie lat doswiadczenia na moto i dziesiatki tyciecy
    > nawinietych kilometrow.

    Ja mam 183, ale GS500 mi się źle jeździ, głównie dlatego że łokciami
    zawadzam o kolana. Dlatego nie polecił bym go nikomu większemu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2011-09-19 19:48:26
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-16 14:44, KiloSierra pisze:

    > ło bosh... jaki on brzydki :/

    Brzydkie i wstrętne to jest to: http://tinyurl.com/6ek5482

    KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
    aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
    Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 44. Data: 2011-09-19 20:43:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:

    > KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
    > aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
    > Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

    Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
    motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali
    psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry
    abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak
    mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
    najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
    przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
    w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.

    Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?

    To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
    podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.

    A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
    najbardziej pasuje... różowy?

    Pytam no bo nie wiem.

    KJ
    PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    temat na calkiem inny temat.

  • 45. Data: 2011-09-19 21:39:30
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 22:43, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
    > w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.

    Chwalisz się czy chciałeś coś udowodnić?

    > Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?

    Ty jesteś z tych co montują sobie różowe zakrętki do wentyli i
    niebieskie światła pozycyjne? Ubierasz się na ślub w różowy garnitur i
    niebieskie mokasyny? Zakładasz różowy szal do zielonego swetra?
    Nie masz nawet upośledzonego jak każdy facet zmysłu estetycznego?
    Jest coś takiego jak niepasujące do siebie kolory i generalnie o tym
    mówię. Ja rozumiem że turystyczne enduro ma być funkcjonalne ale
    pomalowanie go w ten sposób w jaki robi to KTM to istny odpust. Brakuje
    tylko bombek i kolorowych światełek.

    > To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
    > podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.

    Naprawdę to jakie tematy na p.r.m mogą być poruszane? Gdzie jest zestaw
    tematów do wyboru ?

    To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie
    z netykietą wszystko co jest związane z motocyklami a lakier jak
    najbardziej jest ich częścią.

    > A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
    > najbardziej pasuje... różowy?

    Na taki który nie będzie się tak rzucał w oczy jak pomarańczowy na tle
    niebieskiego...

    > Pytam no bo nie wiem.

    Już wiesz.

    > KJ
    > PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    > to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    > temat na calkiem inny temat.

    I się zgodziłeś? Przecież zmysłu estetycznego nie masz wiec co za
    różnica czy modelka czy straszydło? ;)

    Rafał

  • 46. Data: 2011-09-19 23:24:25
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.09.2011 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:
    > PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    > to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    > temat na calkiem inny temat.

    Opowiadaj ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 47. Data: 2011-09-20 04:44:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > spiewali psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia
    > zebrowane cylindry abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie

    Ale szybka w golasie to jest profanacja.
    Howgh.

    --
    Jasio-cykow
    vfr etz

  • 48. Data: 2011-09-20 05:44:39
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    temat na calkiem inny temat.

    To takie sa odczucia po spotkaniu z ortopeda??? Czy za duzo znieczulenia???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 49. Data: 2011-09-20 06:41:03
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:

    > Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
    > ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
    > się jak na motorynce ;)

    Do jakiej turystyki? Jeżeli zamierzasz jeździć po asfalcie to ani africa
    ani tym bardziej trampek nie będą do tego stworzone.

    > A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
    > tym jakieś uwagi?

    TDM to bardzo fajny motocykl. Miałem okazję się nim przejechać jak
    szukałem motocykla. Moim zdaniem na niezły ciąg. Silnik zachęca do
    dynamicznej jazdy. Zawieszenie i rama jest nie tyle bardziej szosowa co
    jest do jazdy po szosie. Dodano tylko większy skok zawieszenia.
    Dla porównania wg mnie:
    TDM określiłbym jako 70% szosa 30% teren a DLa jako 65% szosa i 35 %
    teren, versys 80% szosa i 20% teren, nowy trampek 50% szosa i 50% teren.

    Żeby nie było - teren to ja rozumiem - nie bagno ale jak nadaje się
    motocykl do jazdy po drogach ostatniej kategorii, ścieżek leśnych,
    latania po rżysku ;) czy innych próbach dotarcia do horyzontu
    niekoniecznie po ubitym i twardym.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 50. Data: 2011-09-20 06:47:31
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-16 21:38, Nikanor pisze:

    > Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
    > Afryki, ale do KTM990 to już nie?

    W sumie to DHL będzie miał bliżej z Japonii do Mongolii niż z Austrii...
    Może to o to chodzi?

    Pozdrawiam
    Rafał