    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Africa Twin
    Date: Mon, 19 Sep 2011 22:43:51 +0200

    W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:

    > KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
    > aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
    > Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

    Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
    motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali
    psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry
    abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak
    mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
    najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
    przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
    w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.

    Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?

    To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
    podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.

    A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
    najbardziej pasuje... różowy?

    Pytam no bo nie wiem.

    KJ
    PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    temat na calkiem inny temat.