  • 1. Data: 2011-09-15 08:24:54
    Temat: Wydech JARDINE MEGAPHONE
    Od: Judzial <j...@p...fm>

    Szukam wydechów do Suzuki VL 800 Intruder z 2006!
    Poprzednio które użytkowałem oryginalne fabryczne były ok. Ale jest
    konieczność zmiany!
    Czy może ktoś wie coś na temat: JARDINE MEGAPHONE. Cena na Allegro
    dobra ale .... dlaczego??
    Chodzi mi przede wszystkim o głośność - skoro Mega to głośne i
    puste??
    Niestety na stronie Jardine szczegółów brak.
    Pzdr
    Judziek Kraków

  • 2. Data: 2011-09-15 15:08:47
    Temat: Re: Wydech JARDINE MEGAPHONE
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-15 10:24, Judzial pisze:
> [...]
    > Chodzi mi przede wszystkim o głośność - skoro Mega to głośne i
    > puste??
    > Niestety na stronie Jardine szczegółów brak.

    Nazwa Megaphone wywodzi sie od ksztaltu. Daja ladny bas i, z wkladami,
    nie sa strasznie glosne.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!