  • 1. Data: 2011-09-15 11:28:55
    Temat: Africa Twin
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Ktoś mi powie czemu to cholerstwo jest takie drogie? :) Ja rozumiem, że
    legenda itp, ale ludzie wystawiają często 15 letnie sprzęty, które nie są
    wcale jakieś super hiper dopieszczone i wymagają zazwyczaj sporego wkładu,
    za często ponad 15 tys.
    Oczywiście o targowaniu się nie ma mowy, bo "wcale im nie zależy na
    sprzedaży" - usłyszałem coś takiego już 3 razy.
    Jeszcze żeby to się sprzedawało, ale o wartości towaru decyduje zasadniczo
    rynek. A ten pokazuje, że te same sprzęty są wystawiane od kilku miesięcy i
    wcale nie ma chętnych do kupna za tę wymyśloną kwotę.
    Zakładam, że działa to tak, że ktoś przed wystawieniem sprzętu patrzy po
    ile wystawiają inni. Tylko nie zdaje sobie sprawy, że ci inni nie mogą
    sprzedać go za taką cenę. A potem padają argumenty w stylu "wiem co
    sprzedaję, i nie puszczę taniej"
    I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
    cenie :/
    --
    marcin

  • 2. Data: 2011-09-15 12:23:44
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 13:28, zly pisze:
    > I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
    > cenie :/

    Dozbieraj, albo zostan przy rowerze. I tak juz wlasciwie koniec sezonu ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-09-15 12:25:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 15-09-2011 13:28, zly pisze:
    [cut]

    > I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
    > cenie :/

    Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz
    motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w
    zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.
    A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
    cenowe widac.
    Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2011-09-15 12:38:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 14:23:44 +0200, marider napisał(a):

    > Dozbieraj, albo zostan przy rowerze. I tak juz wlasciwie koniec sezonu ;)

    To nie tyle kwestia dozbierania, co tego, że nie uważam za stosowne
    wydawania takiej kasy na pierwszy sprzęt, zwłaszcza tak wiekowy :)
    A na koniec sezonu liczyłem właśnie. Wtedy zawsze ceny topnieją.
    Na początku sobie odpuściłem AT i myślałem o Transalpie - połowę tańszy.
    Ale ostatnio miałem okazję przysiąść na obu i AT pasuje mi zdecydowanie
    bardziej.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2011-09-15 12:39:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 14:25:02 +0200, Grzegorz Rogala napisał(a):

    > Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

    Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeździć :)
    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-09-15 13:27:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz
    > motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w
    > zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.

    No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.

    > Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

    Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
    Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2011-09-15 13:59:46
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.

    A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)
    Tylko co z tego jak nadal motur jest z chuja wyjety..

    > Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
    > Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?

    Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2011-09-15 14:50:33
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:

    > A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
    > cenowe widac.
    > Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

    Tiger lepsiejszy ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2011-09-15 15:08:29
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 15-09-2011 16:50, Norbi pisze:

    > Tiger lepsiejszy ? :)

    w kazdym calu :P
    chociaz nie ma co i po co go porownywac do AT.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2011-09-15 20:59:42
    Od: LukeB <l...@g...com>

    On 15 Wrz, 16:50, Norbi <n...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
    > Tiger lepsiejszy ? :)

    No ba, za cenę Afryki masz moto rocznik 200x, z zajebiaszczo
    elastycznym silnikiem o mocy 105 KM, momencie 92Nm przy 4000 RPM, do
    tego sztywny zawias (po winklach idzie jak po szynie), regulowana w 6
    pozycjach, wygodna kanapa; wtrysk i spalanie rzędu 5,5l/100km, zasięg
    niemal 400km na jednym baku, porządne światła i hamulce (standardowo z
    przewodami w oplocie), a waży tyle co Afryka. Trasę Belgrad -
    Budapeszt robiłem nie schodząc poniżej 150-160 km/h. Chciałbym widzieć
    kierownika Afry po takiej jeździe. Varadero i R1150GS Tygrys zostawia
    na światłach. Wady - nieco gorszy w teren (mniejsze, 19" koło z przodu
    - ogólnie rozmiary opon nie przystające do rozmiarów enduro i gorsza
    pozycja do jazdy off), kiepska fabryczna szyba, no i ciągle słaba
    dostępność części. Poza tym to wogóle inna klasa sprzętu... Ogólnie
    Tiger to BARDZO niedocenione w Polandii moto, którego 'wadą' jest
    tylko to, że nie jest made in Japan (chociaż w sumie to jest,
    wystarczy spojrzeć na podzespoły :P ). A zapi...dala aż miło.

    --
    Baran,
    Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa