  • 1. Data: 2011-09-16 11:05:20
    Temat: Skradziono : DUCATI 1098 S oraz Aprilia RS4V
    Od: motodiuk <motodiuk@_NOSPAM_gmail.com>

    Z bólem informuje, że w dniu 21 sierpnia 2011,
    Skradziono motocykle : Aprilia RS4V 2010 oraz
    Ducati 1098S 2008
    z parkingu pod Hotelem Gołębiewski w Karpaczu.
    Wszelkie info na Motodiuk @ gmail . com

    http://www.youtube.com/watch?v=KqOSXLl2Yjg

    na pohybel złodziejom ...

  • 2. Data: 2011-09-16 16:59:24
    Temat: Re: Skradziono : DUCATI 1098 S oraz Aprilia RS4V
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-16 13:05, motodiuk pisze:
    > Z bólem informuje, że w dniu 21 sierpnia 2011, Skradziono motocykle :
    > Aprilia RS4V 2010 oraz Ducati 1098S 2008 z parkingu pod Hotelem
> [...]

    A czy parking był strzeżony czy tylko dozorowany? Jeśli strzeżony i ma
    jakiś regulamin, który zaakceptowałeś stając się gościem hotelu to może
    masz jakieś szanse na odszkodowanie.

    Swoją drogą to na pewno nigdy się tam nie wybiore!!!

    --
    _______
    Songoku

  • 3. Data: 2011-09-16 19:17:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-16 18:59, Songoku pisze:

    > Swoją drogą to na pewno nigdy się tam nie wybiore!!!

    Do Gołębiewskiego czy Karpacza?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-09-17 08:31:09
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Do Gołębiewskiego czy Karpacza?:-)

    Tomek, nie odbierz mnie żle, ale żartowanie w takim wątku nie jest
    najmilszą rzeczą z jaką może się zetknąć jego założyciel...

    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-09-17 08:55:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 10:31, Songoku pisze:

    > Tomek, nie odbierz mnie żle, ale żartowanie w takim wątku nie jest
    > najmilszą rzeczą z jaką może się zetknąć jego założyciel...

    Nie żartuję z kradzieży,przykra sprawa,szczególnie spod
    najlepszego(najdroższego) hotelu w okolicy.
    Jeśli chodzi o okolicę to jedna z ciekawszych w Polsce do zapinania po
    winklach,a sprzęty giną wszędzie równo.

    --
    Tomek
    BMW R1100S