  • 31. Data: 2011-09-16 12:26:59
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:j4vd4t$pq1$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    i-motung.

    > Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
    > wypowiedziec typu "aha".

    Nic bardziej nie wqrwia jak jakieś pojebane fora z logowaniem i rejestracją.
    Omijam takie szerokim łukiem i to właśnie ladmini zyskują swoim działaniem.

    --
    OGONek~

  • 32. Data: 2011-09-16 12:44:07
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/09/15 22:59, LukeB pisze:

    > Triumph Tiger 955i,

    ło bosh... jaki on brzydki :/

  • 33. Data: 2011-09-16 19:38:27
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 16-09-2011 o 10:34:41 revell <poczta.tio.pl> napisał(a):

    > a nie chodzi mo?e o to, ?e tak? afryke to ka?dy kowal w Mongolii naprawi?

    Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
    Afryki, ale do KTM990 to już nie?

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

  • 34. Data: 2011-09-17 21:58:15
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-16 00:19, zly pisze:

    > Ogólnie się wdrażam w temat motocykli.

    To wiele wyjasnia i szkoda, ze nikt na to nie zwrocil uwagi.
    Odpusc sobie na razie Afrike. Nad trampkiem sie mozesz zastanowic, ale
    moim zdaniem, jesli juz koniecznie chcesz wysoka koze, to na pierwsze
    wez cos lzejszego - jakiegos singla, moze freewinda, KLE500 albo jakies
    XT600/660, ew. rzeczywiscie Trampka.
    Ew. rozejrzyj sie w nakedach - CBF500 powinna byc do kupienia w
    okolicach 10 kPLN, a GS500 czy ER5 z pocalowaniem w reke.

    Afrika to generalnie nie jest sprzet do nauki jazdy, chociaz wielu ja
    ceni - za co, to juz kwestia dyskusji.
    Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
    choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 35. Data: 2011-09-17 22:36:14
    Od: Domin <d...@g...com>

    On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    gi-motung.

    > Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
    > wypowiedziec typu "aha".

    Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
    logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
    poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
    do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.
    W podanym linku masz konkret dotyczacy porownania tych dwoch
    motocykli. Teraz zastanowmy sie co zajmie wiecej czasu: rejestracja na
    forum (zgadzam sie ze to bezsens, aby przeczytac posty), czy czytanie
    takich wypocin jak Twoje (swoja droga mojej odpowiedzi rowniez) w tym
    watku dwie wypowiedzi nie majace zadnej wartosci merytorycznej.
    Pozdrawiam
    Domin
    XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow

  • 36. Data: 2011-09-18 11:58:24
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:58:15 +0200, Tomek Wozniakowski napisał(a):

    > To wiele wyjasnia i szkoda, ze nikt na to nie zwrocil uwagi.

    :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600

> [...]
    > Ew. rozejrzyj sie w nakedach - CBF500 powinna byc do kupienia w
    > okolicach 10 kPLN, a GS500 czy ER5 z pocalowaniem w reke.

    Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
    ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
    się jak na motorynce ;)

    > Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
    > choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)

    A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
    tym jakieś uwagi?

    --
    marcin

  • 37. Data: 2011-09-18 14:44:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:

    > Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
    > ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
    > się jak na motorynce ;)

    To kup sobie DL 1000 albo KLV i juz nie marudz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 38. Data: 2011-09-18 19:01:49
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-18 16:44, Kuczu pisze:

    > To kup sobie DL 1000 albo KLV i juz nie marudz.
    Kuczu nie krzycz na Kolegę, przecież każdy z nas przechodził podobne
    (większe lub mniejsze) rozterki, więc trzeba spokojnie doradzać i
    (jeszcze) więcej uśmiechać... ;)

    Pamiętasz jak ja marudziłem... ;)
    A teraz nakręcam już 3 dyszkę T.Apaczem (i to praktycznie tylko po PL) i
    gęba wciąż mi się śmieje, choć Estrellka i W650 wciąż są dla mnie
    piękne... ;)

    P.S. Przy 190 cm wzrostu Trampek choć nie należy do małych może być za
    ciasny, choć znam takich co latają z zadowoleniem i są podobnego wzrostu.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 39. Data: 2011-09-18 20:10:33
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 18-09-2011 o 13:58:24 zly <b...@n...fm>
    napisał(a):

    > :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600
    > Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby.

    Don't. Serio. Wożenie pasażerki zacznij planować na trzeci sezon, jak już
    nakręcisz chociaż ze 20-30 tys. km. Zaczynanie jeżdżenia na motocyklu od
    wożenia pasażera to proszenie się o kłopoty. Takie z OIOM-em włącznie.
    Przecież na razie ty jeszcze nawet nie wiesz czego nie wiesz.

    > ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem,
    > czuję się jak na motorynce ;)

    I dobrze. Będziesz miał pewne podparcie obiema nogami i siłę utrzymać toto
    jak ci się będzie walić na parkingu.

    Możesz pomyśleć o DL650. Trochę większy niż Transalp, waży tyle samo a
    sporo żwawszy. Koło z przodu ma mniejsze 19", ale po szutrze i tak
    przejedziesz. Mam 185 cm i na DL650 było mi bardzo wygodnie. DL1000 ma
    praktycznie tę samą budowę, tylko jest cięższy i ma mniej przyjazny silnik
    z TL-a. Jeśli planujesz jeździć także po mieście - brałbym mniejszego.
    Duży to już turystyk.

    > A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
    > tym jakieś uwagi?

    IMHO - cudny motocykl. Ale nie jako twój pierwszy. Jak już będziesz
    wiedział czego chcesz i że to właśnie TDM to tak.

    A z tą jazdą w terenie - to może najpierw potrenuj na czymś terenowym, co
    waży 130 kg a nie 220. Jak uznasz, że fajnie i tak chcesz, to sobie potem
    kupisz tę Afrykę czy coś.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

  • 40. Data: 2011-09-18 20:47:00
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:

    > :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600

    Jakbym mial wyliczac sprzety, ktorymi 'jezdzilem' w pierwszych 5 latach
    swojej motocyklowej kariery, to by mi wszystkich palcow pewnie zabraklo.
    Nigdy pozniej nie mialem takiego 'przerobu;. Z perspektywy czasu ciesze
    sie, ze wowczas nie stac mnie bylo na spelnienie wtedy moich
    motocyklowych marzen - ZZR1100, a kulalem sie na codzien ETZ150, co ja
    wciaz posiadam. Rowniez z pasazerem

    > Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale

    Do Chorwacji, Portugalii, czy do kina na drugi koniec miasta?... Ktos
    juz Ci napisal o odpowiedzialnosci za pasazera i jest w tym nieco prawdy.

    > ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
    > się jak na motorynce ;)

    ja mam 185 z groszami i jestem jednak nieco lzejszy, ale byl tu taki
    jeden nieglupi facet, co po latach stwierdzil, ze najlepiej, to mu sie
    jednak jezdzi po miescie GSem 500, chociaz na dlugie trasy rzeczywiscie
    wolalby GTR'a. Tylko on oprocz mojego wzrostu i wagi rzedu 100-120 kg.
    ma jeszcze nascie lat doswiadczenia na moto i dziesiatki tyciecy
    nawinietych kilometrow.

    Wybacz, ale na razie nic nowego nie napisales, a mi sie tez wyczerpaly
    rady dla Ciebie. Wiele ich zreszta przeczytales nie tylko ode mnie.
    Tymczasem z mojej strony koniec tematu, jesli cos sie zmieni, to
    napisze, ale paleczka jest IMO po Twojej stronie - musisz sam wybrac i
    skonczyc marudzenie nad droga Afryka - tego nie zmienisz, chyba, że
    zmniejszajac popyt.

    Madrej decyzji Ci zycze :) serioserio :)