    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
    Date: Thu, 27 Oct 2011 15:43:12 +0200

    Dnia 2011-10-27, o godz. 11:21:48
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał(a):

    > Automat, czyli wszystko OK.

    Zdaję sobie z tego sprawę ;-)

    > No to spodziewaj się, że zrobią to w terminie. W tej chwili
    > 30 dni im to średnio zajmuje.

    A jaj mam ochotę ich do UKE zgłosić że łamią swój własny regulamin:

    5.2. Karta SIM zostanie wydana Korzystającemu za pośrednictwem Punktu
    Dystrybucji albo przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego
    operatora pocztowego na adres korespondencyjny wskazany w Zamówieniu, w
    terminie 7 dni od wpłaty Depozytu za pośrednictwem Punktu Dystrybucji
    albo zaksięgowania przelewu na koncie Operatora, jeżeli stany
    magazynowe na to pozwolą. Stany magazynowe Kart SIM będą na bieżąco
    publikowane na Stronie Internetowej Operatora.

    Na stronie internetowej nieodmiennie zaś twierdzą:

    Zgodnie z Regulaminem Bezpłatnego Dostępu do Internetu obowiązującym od
    01.09.2011r. informujemy, że aktualnie w magazynie mamy ponad 20 000*
    kart SIM.

    Czyli karty mają a nie wydają.I dopisek o harmonogramie na ich stronie
    mnie nie obchodzi bo i mnie i i ich obowiązuje regulamin.

    Swoją drogą to zastanawiam się czemu UKE nie reaguje na ewidentne
    łamanie zasad przez operatora k?óry de facto utrudnia jak może dostęp
    do usługi którą jest zobowiązany świadczyć.

    > zgłoszeń, a zajmuje się tym... chyba ciągle tylko jedna osoba.

    W świetle regulaminu nie ma znaczenia ile osób obsługuje dystrybucję.
    Ma to być 7 dni a jest 30.

    > Ale karty się nie spodziewaj :) Według mnie kartę (i
    > powiadomienie o tym, że jest gotowa) dostaniesz zgodnie z
    > harmonogramem.

    Dziś nie miałem czasu się wyrwać z roboty - spróbuję jutro. Dodatkowo
    podeprę sie regulaminem i zapytam czemu sami go łamią ;-)

    Zdrówko