  • 51. Data: 2014-04-02 01:10:08
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" h...@4...com

> [...]
    > skan orzeczenia;
    > b. Legitymacja Polskiego Związku Niewidomych - Imię i nazwisko, adres
    > zamieszkania stwierdzająca znaczny stopień niepełnosprawności z powodu
    > stanu narządu wzroku - skan legitymacji;
    > c. ważna legitymacja wydana przez właściwy organ, dokumentująca
    > znaczny stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku
    > zgodnie ze wzorem określonym przez Ministra Gospodarki, Pracy i
    > Polityki Społecznej - skan legitymacji.
    > Uwaga: sprawdzamy zgodność danych w dokumencie z danymi, które
    > Korzystający podał we wniosku Aero2 o wydanie kary SIM Aero2 BDI

    Czyli mamy do czynienia z parodią czerpana z komunizmu.
    Ludzie szli na barykady, aby zwalczać hipokryzję komunizmu
    i zbudować świat oparty o zdrowy rozsądek, ale jak widać
    wyszło im źle -- nowa klasa średnia czerpie z zapałem od
    komunistycznych hipokrytów. :)

    Już samo wydawanie kart wskazywało na czerpanie z doświadczeń komuny...

    -=-

    Gdyby trzeba było wpisać tekst łatwy do odczytania -- byłoby
    utrudnienie, ale wpisanie czegoś tak pomerdanego jest po
    prostu uniemożliwieniem.

    Gdy Solorz stanie na czele polskiego państwa, wprowadzi
    reglamentacje słonej wody na środku Bałtyku...
    A może stanąć, bo jest bogaty.

    Wówczas na kolanach będziecie błagali Putina
    lub kogoś innego, aby pokonał głupotę Solorza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2014-04-02 01:14:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" a...@4...com

    > No wiesz nie do końca bo jeśli jest się w zasięgu
    > Play lte o co w sumie trudno ale powoli się to poprawia

    Poprawi tak, że LTE będzie niemal wszędzie, jak dziś jest GSM.

    > to można mieć darmowych 200gb
    > miesięcznie, warunek to minimum 30zł na koncie i utrzymywanie
    > wychodzących, ale oczywiście tylko na na dajnkiach play lte.

    Miejmy nadzieję. :) Play, Orange...
    I znów obecność na grupach będzie zyskowna. :)
    Dzięki bankierom mam kilkanaście kpln.
    Dzięki tej grupie być może ocalę sporo na necie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2014-04-02 01:17:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" lhffig$i3p$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli 10% userów obciąża sieć w 90% to myślisz, że

    Jest to awykonalne, zważywszy na fakt, iż z Aero2
    korzystają także Plusowcy, a przepustowość Aero2
    jest znikoma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2014-04-02 01:24:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" c...@4...com

    Krystek> Jeśli 10% userów obciąża sieć w 90% to myślisz, że

    > Ale widzisz takie lemingi jak ty będą wierzyć w każde słowo Zygmunta

    IMO on nie wierzy -- on popiera bez wiary. Albo niby wierząc,
    ale w coś innego -- popiera, wierząc w to, że Zygmunt mu jakoś
    pomoże. :)

    > czy jego klakierów,

    On jest klakierem.

    > i będą zrzucać winę na normalnych użytkowników
    > którzy korzystają zgodnie z regulaminem.

    IMO masa ludzi jedynie symbolicznie obciąża te
    łącza -- odbierając m@ile, ciągnąc dane do AGPS,..

    > Nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który na ten bełkot się
    > nabrał. Na przyszłość proponuje najpierw myśleć a później pisać.

    Wiara w bogatych ludzi jest jak seks -- trudna do okiełznania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2014-04-02 10:18:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 00:47:59 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "TOMASZEK" lhf35n$n2r$...@n...news.atman.pl

    > Można postawić limity roczne czy miesięczne.

    a może nie można. Ta usługa jest świadczona na konkretnie opisanych
    warunkach narzuconych przez państwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2014-04-02 13:51:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-02, o godz. 01:03:42
    dizel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Weż podaj jakieś konkretne dane w takim razie skoro wiesz że tak jest.

    Pismo z UKE na zapytanie w tej sprawie:
    http://pastebin.com/CzCU2Rm6
    I piękny akapit:

    "Należy zaznaczyć również, iż Aero2 zapewnia BDI drogą radiową, w
    ramach możliwości technicznych, co wiąże się z tym, że jego jakość
    zależy od ilości Użytkowników korzystających w jednym czasie z usługi.
    Jak wynika z przedstawionych przez Spółkę statystyk od stycznia 2013 r.
    średnio każdy korzystający z BDI generuje ponad 2,5 GB transferu
    miesięcznie, a 17% użytkowników ściągnęło miesięcznie więcej niż
    średnio komercyjny użytkownik sieci. Tak wysoki wolumen ściągania
    danych wynika właśnie z automatycznego wznawiania sesji co z kolei
    powoduje ograniczony dostęp innym potencjalnie zainteresowanym, którzy
    chcieliby skorzystać z ofert BDI."

    Panowie od Aero2 jasno dają do zrozumienia że ich celem nie jest dobro
    użytkowników tylko boli ich że ludzie korzystają za darmo zamiast kupić
    u nich transfer komercyjnie. Przy czym pięknie pokazuje że problem
    "ssaczy" jest tylko pretekstem a nie powodem utrudnień. Średnia 2,5GB na
    kartę to niespełna 2% tego co miesięcznie można wygenerować na łączu o
    prędkości 512kbps jakim jest Aero2. Teoretycznie przy ciągłym
    dostępie 24h/miesiąc to jest około 150GB transferu.

    Zdrówko

  • 57. Data: 2014-04-02 13:53:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-02, o godz. 08:18:13
    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > a może nie można. Ta usługa jest świadczona na konkretnie opisanych
    > warunkach narzuconych przez państwo.

    Starczyłoby żeby captcha pojawiała się po przekroczeniu np. 2, 3 czy 5
    GB transferu w miesiącu. "Ssaczom" by to życie utrudniło. Większość
    użytkowników pewnia by nawet nie zwróciła uwagi że takie coś jest.
    Średni miesięczny transfer według danych UKE od stycznia 2013 to 2,5GB.

    Zdrówko

  • 58. Data: 2014-04-02 14:24:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lhgh45$9n9$...@d...me

    > a może nie można. Ta usługa jest świadczona na konkretnie
    > opisanych warunkach narzuconych przez państwo.

    Przez parodię państwa. :)

    Dedykuję temu ,,państwu'' tę śliczną piosenkę.
    I języka warto się uczyć, i historii. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=jUKQIlHu3tk

    Gdy miałem prawą rękę w gipsie, podświadomie uczyłem
    się pisania tylko lewą ręką. Teraz podświadomie uczę
    się języków rzekomo obcych.

    -=-

    Państwo, dla naszego dobra, zezwoliło na wprowadzenie kapci,
    ale nie potrafi zezwolić na ludzkie ograniczenia. Komu ten
    ,,darmowy'' internet ma służyć? Za godzinę dostępu mam
    zapłacić kwadransem wpisywania?...

    Ale nie bronię Wam -- idźcie tą scieżką hipokryzji,
    skoro musicie. Doprowadzi ona Was niechybnie właśnie
    do pytań typu:

    -- skąd tyle nienawiści?
    -- dlaczego takie barbarzyństwo?
    -- co poeta ;) chciał obwieścić
    za pomocą rozbijania głów?...

    Ludzie kupili modemy, tablety, telefony -- a teraz
    przeklinają ,,państwo'' zgadzające sie na takie
    barbażyństwo.

    Solorz ,,rozdał'' za darmo ;) 10 milionów kart, ciągnąć
    za każdą po 7 plnów za przesyłkę i 20 plnów tytułem kaucji.
    (niektórzy płacili więcej) Teraz nie chce tracić tych 200
    milionów, wiec nie zamyka swego pseudodostępu, ale cwanie
    ogranicza tak, aby ludzie nie odsyłali kart, i żeby nie
    korzystali z tego ,,dobrodziejstwa''.

    -=-

    Plują Wam w twarz, a Wy mówicie, że pada deszcz i uśmiechacie
    się przyjemnie, bo Solorz ma pieniądze -- Wasze pieiądze! Jak
    kiedyś z Gatsem, w którego (jak w Boga) wierzyli Palusiński
    czy Kawecki. :)

    -=-

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/technokorporacje-g
    lowia-sie-co-robic-z-gotowka-uzbieraly-1-64-biliona-
    dolarow,413654.html

    Amerykańskie korporacje spoza branży bankowej zgromadziły
    w ubiegłym roku 1,64 bln dol. To o 12 proc. więcej (180 mld dol.)
    niż w 2012 r. Większość tej kwoty należy do komputerowych gigantów
    takich, jak: Apple czy Microsoft.Office trafił na iPada. To koniec
    pewnej epoki

    W ubiegłym roku spółki komputerowe uzbierały w sumie 638 miliardów
    dolarów, czyli 39 proc. całej kwoty przypadającej na firmy spoza
    sektora finansów.

    Ubierały, ale jakim kosztem -- zwłaszcza Microsoft przekupujących
    urzędników i nakłaniających ,,dobrem'' ;) do kupowania ich produktów.
    Urząd Miejski w Białymstoku wydał/przeznaczył niedawno kilka milionów
    złotych na ,,pomoc najuboższym'' polegająca na kupieniu im komputerów
    Gatesa.

    Mnie 10 lat temu udzielono pomocy dzięki której stałem się ,,posiadaczem''
    penflaszki (o pojemności 256 MB) za który zapłaciłem jedyne 80 plnów.
    Tak udzielono mi fachowej pomocy -- jako bezrobotnemu.

    ,,Darmowy'' dostęp do internetu to wspaniały interes, ale nie dla
    biedoty (do której zaliczam siebie) ale dla Solorza. Solorz dołączył
    swymi kapciami do miejskich HotSpotów -- niby pracujących dla ludzi,
    ale w istocie nabijających kabzę firmom zaprzyjaźnionym z urzędnikami.

    -=-

    Obecne kapcie są doskonałym interesem, który należy wliczyć w koszty
    kampanii przedwyborczej. Drobny kamyk drażniący ludzi i pokazujący
    im pogardę żywioną ludziom przez urzędników. Innym rodzajem takich
    kamyków jest polityka służby zdrowia.

    Widać wyraźnie, że do wyborów szykują się profesjonaliści. :)

    2005 Kaczyńscy
    2007 Tusk przedwcześnie
    2011 Tusk ponownie
    2015 kolejna rozgrywka? dobrze liczę lata?

    2005 Kaczyńscy
    2010 Komorowski przedwcześnie
    2015 ???

    IMO Tusk jakby popełnia samobójstwo polityczne.
    Może jedynie udaje, straszy, bawi się, a być
    może naprawdę chce skończyć ze swa popularnością.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2014-04-02 14:28:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 2 Apr 2014 13:51:15 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    >prędkości 512kbps jakim jest Aero2. Teoretycznie przy ciągłym
    >dostępie 24h/miesiąc to jest około 150GB transferu.

    Dokładnie jest tak jak piszesz. Czytałem już to wczoraj, ciekawe ile
    to jest GB więcej niż średniokomercyjny użytkownik sieci?
    Na swoim przykładzie mogę napisać że już od 2 lat korzystam z aero 2
    jako podstawowy internet w kompie stacjonarnym no z przerwami na
    internet mobilny Orange (nieregularnie wyjdzie z 7 miesięcy) jak były
    bony z inmedio.
    Przy aero nie ściągam większych plików bo to nie ma sensu, na yotubie
    filmiki 240p albo 144p, ale to też nie zawsze działa, głównie strony
    www i komunikator, czasem skype, wychodzi około 6-7gb miesięcznie czy
    to dużo? Dla mnie nie.
    Na Orange free bez ograniczeń takich jak są w aero starczało 20gb na
    miesiąc spokojnie i tez praktycznie nie ściągałem większych plików.
    Teraz popatrzmy na stronie plusa koszty internetu mobilnego, (nie
    będzie to do końca miarodajne bo bez rozłączania co godzinę i większa
    prędkość spowoduje że może być potrzeba większego limitu danych):
    http://internet.plus.pl/indywidualni/abonament/promo
    cje/bez-limitu-tylko-sim-nowi-klienci
    Czyli bym musiał wykupić ten net za 10gb w najskromniejszej wersji co
    daje kwotę 49,90 na miesiąc.
    W wersji bez ograniczeń tyle co mi potrzeba to tak jak we free na
    miesiąc czyli 20gb co daje kwtoę 79,90.
    Wystarczy sobie policzyć, gdyby nie aero ile by Pan Solorz zarobił na
    mnie przez 2 lata.
    I nie, nie jestem cwaniakiem i korzystam dlatego że jest za darmo, ale
    dlatego że do moich potrzeb jest wystarczający.
    I o to właśnie chodzi przy tym całym captcha.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2014-04-02 14:41:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 14:24:21 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Państwo, dla naszego dobra, zezwoliło na wprowadzenie kapci,

    straszne. TO niedobre faszystowskie państwo zmusiło prywatnego operatora
    do udostepnienia netu za darmo. Korzystając z niego wspierasz faszystów i
    Putina.