eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAdobe CS2Re: Adobe CS2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
    al.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 16 Jan 2013 00:06:22 +0100
    From: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Adobe CS2
    References: <50f2ed83$0$58244$c3e8da3$43363561@news.astraweb.com>
    <50f31736$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <fexan4wzu5rn$.dlg@lepper.institute.com>
    <kd188f$9of$1@node2.news.atman.pl> <kd1bfc$ifl$1@news.task.gda.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <kd1qpn$7l2$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50f51682$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50f59b56$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50f5b567$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    In-Reply-To: <s...@n...notb-home>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <50f5e0f1$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77-253-215-83.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1358291185 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1301 77.253.215.83:49271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:895550
    [ ukryj nagłówki ]

    Rzecz jest o poprawianiu przez tfurców błędów w sprzedawanych (o pardon
    - udostępnianych) za ciężką kasę programach.

    W dniu 2013-01-14 PK pisze:
    Oczywiście NIE.
    Czasem błędy są trudne do poprawienia. Np. jakaś przyjęta struktura
    jest bardzo nieefektywna albo wywala się w pewnych sytuacjach. Wtedy
    "naprawa" można oznaczać napisanie dużej części programu od zera.
    Tak jest szybciej, taniej i łatwiej.
    Adobe wypuszcza nowe wersje oprogramowania prawie co rok, zazwyczaj
    różnice nie są wielkie. Po prostu nie ma sensu produkować wielkich
    service packów (tak jak to jest np. w przypadku Windowsa).

    W dniu 2013-01-15 PK pisze:
    >
    > Chodzi chodzi. Duże firmy - wbrew temu, co ktoś pisał w tym wątku,
    > biorą odpowiedzialność za swój soft. I nie chodzi tylko o wsparcie
    > i helpdesk, ale też np. o organizowanie szkoleń. Nie wiem czy jest
    > to przypadek Adobe, ale Autodesk i producenci jeszcze bardziej
    > nastawieni na klienta profesjonalnego, chętnie rozsyłają swoich
    > trenerów do firm i placówek naukowych.
    > A jak coś nie działa, to dzownisz i robią Ci patcha, a czasem
    > lecą z USA, żeby skonfigurować kompa :).

    Stary, zdecyduj się ;)

    --
    Pozdrawiam
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: