  • Data: 2013-01-16 09:47:47
    Temat: Re: Adobe CS2
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz mi proszę, o jakie pliki Ci chodzi, bo nie ogarniam.
    > Masz program. Możesz w nim pracować. Możesz zapisywać swoje prace,
    > możesz je otwierać, możesz je publikować i sprzedawać. Na czym
    > polega problem?

    Prosze bardzo: kupujesz dzisiaj aparat, na ktory nie dostajesz gwarancji
    (mozesz za to skorzystac ze szkolenia... ;]). Korzystasz z niego
    radosnie przez rok, po czym producent informuje Cie, ze mozesz
    zaktualizowac bagnet i slot kart. Jesli tego nie zrobisz za trzy lata
    koszt zaktualizowania tych elementow bedzie wynosil niemal 2/3 ceny
    aparatu. Myslisz sobie, zaplacilem, mam dzialajacy aparat, dlaczego
    mialbym zmieniac. Tym bardziej ze nie potrzebuje nowych funkcji. Tak,
    tyle ze jesli znajomy kupi nowy model z tego roku i bede chcial od niego
    pozyczyc obiektyw lub body to nie beda pasowaly do mojego sprzetu, ktory
    ma TYLKO ROK. Zreszta to nie chodzi tylko o kumpla ale i rynek niebawem
    zacznie tluc szkla z nowym bagnetem (w przyblizeniu za 3 lata nie bedzie
    juz pro szkiel ze starym bagnetem), ostatecznie zostajesz z puszka i
    szklem, ktore pasuja tylko do siebie.
    Powiedz szczerze - czy chcialbys, zeby ten mechanizm aktualizacji
    przenosil sie rowniez na rynek foto lub samochodowy?

    Dla mnie oprogramowanie jest takim samym narzedziem jak aparat czy
    samochod. Jednak nie dostaje od producenta mojego samochodu co rok
    przypomnienia o aktualizacji piast chocby, bo za 3 lata nie beda
    pasowaly nowe felgi.

    > Wolisz ściągnąć pirata i nieudolnie próbujesz to wytłumaczyć jakimś
    > spiskiem producentów, którzy próbują Cię wyzyskiwać.
    > Jeśli Cię nie stać na ten program, to po prostu to przyznaj. Żadna
    > to plama na honorze, bo 3ds jest drogi. Mnie też nie stać na wiele
    > rzeczy i nie jęczę.

    Ooo ciekawa sugestia, zatem tak wyglada Twoja miarka ;]
    Jesli chodzi o mnie - pudlo.