  • Data: 2013-01-16 11:59:13
    Temat: Re: Adobe CS2
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm wrote:

    > Prosze bardzo: kupujesz dzisiaj aparat, na ktory nie dostajesz
    > gwarancji (mozesz za to skorzystac ze szkolenia... ;]). Korzystasz z
    > niego radosnie przez rok, po czym producent informuje Cie, ze mozesz
    > zaktualizowac bagnet i slot kart. Jesli tego nie zrobisz za trzy lata
    > koszt zaktualizowania tych elementow bedzie wynosil niemal 2/3 ceny
    > aparatu. Myslisz sobie, zaplacilem, mam dzialajacy aparat, dlaczego
    > mialbym zmieniac. Tym bardziej ze nie potrzebuje nowych funkcji. Tak,
    > tyle ze jesli znajomy kupi nowy model z tego roku i bede chcial od
> [...]

    no właśnie...

    co prawda producenci ostro lobowali za tym aby zakazać produkcji
    nieoryginalnych części zamiennych.

    gdyby mieli więcej przebicia to byśmy mieli tak, że do opla musiałbyś kupić
    opony oplowskie bo tylko one by pasowały do oplowskich felg, nie wspominając
    o oplowskich wentylach. itd...

    po 2 latach żadnych części już byś nie kupił bo wprowadzono nowy model i
    zaprzestano wspierania poprzedniej wersji samochodu.

    nie wspominając o zaplombowanej na sztywno pokrywie silnika, za otwarcie i
    samodzielne grzebanie ścigała by policja za nieupoważnione manipulowanie
    własnością producenta.

    No i oczywiście zapomnij o odsprzedaży licencji na użytkowanie pojazdu.

    Wersje OEM byłby by na stałe przypisane do garażu, przy wymianie drzwi
    garażowych musiałbyś jednak już kupić nowy samochód. a stary zezłomować
    razem z drzwiami.

    amen