  • Data: 2010-07-07 05:26:55
    Temat: Re: Ada 95 - darmowa ksi ?ka po polsku
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jul 2010 02:46:54 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Spodziewam się natomiast, że Ad? zainteresuj? się ludzie, którzy widz?
    >dalej, niż na pół roku do przodu.

    Ja widze. I widze ze czas zycia jest skonczony. Wszystkie zasoby
    programisty daje sie dowolnie zwiekszac ale jednego nie -- czasu.

    Majac pol roku wolnego czas i wybor (na przyklad):
    a) nauka Ady
    b) nauka SVM

    Wybiore to drugie. Czemu? Bo dla mnie liczy sie to co sie w koncu
    osiagnie -- autonomiczny system do przetwarzania obrazow medycznych
    (na przyklad).

    Uczenie sie 17. z kolei jezyka programowania (nawet gdyby byl nie wiem
    jak super) to krecenie sie w kolo, a to oznacza naprawde stanie w
    miejscu. Swiat nie stoi.

    milego dnia, hej

    PS. Dla porzadku powiem, ze prywatnie kilka lat temu uczylem sie
    wlasnie a to tego, a to tamtego, bo mile i w ogole. Napisalem iles
    calkiem pozytecznych tooli. A to w Perlu, a to w Rubym, itp. Efekt?
    Znalazlem sie w martwym punkcie -- nie chce dalej inwestowac w rozwoj
    tych programow w ich jezykach, a nie mam czasu na przepisanie ich od
    zera w C++ czy w C#.
    Wole sie trzymac ograniczonej narzedziowni -- slql, bash, javascript,
    php, C++, C#. I starczy. Kolejnego jezyka bede sie uczyl zamiast
    ktoregos z podanych, a nie dodatkowo.
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/