  • Data: 2010-07-07 08:25:59
    Temat: Re: Ada 95 - darmowa ksi ?ka po polsku
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lip, 23:40, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Drogi Kolego, Kolega mnie rozsmiesza podajac mi takie linki. Ja prosze
    > Kolegi, Ady uczylem i uzywalem wczesniej niz  Kolega studiowal
    > Elektronike w Koninie.

    Brawo. No i?
    Wspomnienia i wyobrażenia o swojej dawnej wielkości są dobre w
    pamiętnikach.

    > byla to Ada 83

    Teraz już wiemy, skąd to ograniczone wyobrażenie o *dzisiejszym* rynku
    i dostępności narzędzi.

    > Wiec podsylanie mi adacore dosyc mnie rozsmiesza.

    Nie podesłałem adacore. AdaCore ma inny adres. Znowu błąd.

    > Zaowazylem ze Kolega z milosnika C++ stal sie milosnikiem Ady.

    Otóż znowu pudło. Nigdzie w tym wątku nie określiłem siebie jako
    miłośnika czegokolwiek. Nawet nie napisałem, że używam Ady do
    czegokolwiek ani że mam taki zamiar. Wszystkie moje posty były pod tym
    względem neutralne i pokazywały jedynie błędy w Twojej argumentacji.
    (i to jest kolejny błąd)

    Powtórzę jeszcze raz dwa najistotniejsze punkty:
    1. Ada nie jest zamiast, tylko oprócz. To jest język dla tych, którzy
    chcą *rozszerzyć* swój warsztat.
    2. Większość poważnych projektów związanych z Adą to projekty
    *wielojęzykowe*, co oznacza, że nikt poważny nie uważa Ady za wyłączne
    narzędzie.

    W kontekście tych dwóch punktów wszystkie argumenty, które
    przedstawiłeś, są bez sensu i redukują dyskusję do bezcelowej
    konfrontacji.

    > Na tym zakoncze moja obecnosc na tej grupie,

    Przypomniał mi się stary dowcip:
    "Rzucić palenie - żaden problem. Robiłem to setki razy!"