  • 11. Data: 2013-01-16 16:58:21
    Temat: Re: Ach te cholerne drukarki Brother...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    > Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić, bo nie działa skaner
    > pod Windows 8!

    A co ma win8, czego nie ma win7?

  • 12. Data: 2013-01-16 16:59:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qrt" napisał w wiadomości grup
    t...
    > no a czyja?
    > Ile win 8 jest już na rynku?
    > Od kiedy wersja consumer preview była dostępna?

    Czyżby całkowicie nowe jądro bez kompatybilności wstecznej?

  • 13. Data: 2013-01-16 17:11:45
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 16:59:14 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "qrt" napisał w wiadomości grup
    t...

    > Czyżby całkowicie nowe jądro bez kompatybilności wstecznej?

    nie zauważyłem.
    No chyba ze faktycznie ktoś próbuje podpiąc drukarkę po tablet z win RT.

  • 14. Data: 2013-01-16 18:12:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 08:10, Jacek pisze:

    > Jaki model?

    MFC 250C

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-01-16 18:54:09
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 01:33, Mr Misio pisze:

    > SOA#1
    >
    > MAm kilka roznych modeli wielofunkcyjnych i wszystki dzialaja pod Win8
    > zarowno po sieci jak i po USB.
    >
    > skanowanie, faksowanie, drukowanie #SOA :)

    Wkładam ponownie płytę z instalką pod Win 7 do tej drukarki i mam
    komunikat, ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterowników do mojego
    systemu.
    Tzn pod Win8 Pro działa Ci skanowanie z "na szybce"?
    Podeślij/udostępnij gdzieś na stronie sterowniki do USB.
    Moja drukarka to MFC 250C (ale to i tak pewnie dla Ciebie nieistotne).

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-01-16 18:59:05
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 08:21, JoteR pisze:

    > Wstrzymaj się z tym wyrzucaniem do wiosny. O ile tu
    > http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public_s/id
    /os/windows.html
    > nie zełgali, to sterowniki powinny być pod koniec lutego.
    > Ale to naprawdę NTG.

    A co to za drukarka by była bez sterowników. Musi być 2 w jednym :-)
    Ściągnęłam wczoraj i zainstalowałam to firmware, ale to jest tylko taka
    prowizorka :-(

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-01-16 19:00:27
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 10:14, ToMasz pisze:
    > szkoda że nie napisałaś jaka to drukarka, ale broder to jedna z paru
    > firm która udostępnia sterowniki do linuksa. Może postaw sobie jakieś
    > Ubuntu i przestań narzekać? A może sciągnij z google play program na
    > telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o słowie sterownik?

    To się teraz pochwal jak w telefonie skanujesz dokumenty.

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-01-16 19:01:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 11:58, Kamil pisze:

    > Uważasz, że to wina producenta drukarki bo nie przewidział co wymyśli M$?

    Producent pewnie na jakichś feriach świątecznych.

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-01-16 19:06:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 16:58, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > A co ma win8, czego nie ma win7?

    Niby to samo, ale jakoś wszystko w innych miejscach, no i szybszy jest.
    Jeśli zaś chodzi o uruchamianie to uruchamia się wolno. Aha, kolory
    lepsze jak na moje oczy - szczególnie czarna czcionka.
    Już się przyzwyczaiłam do 8, a na poczatku mnie działał na nerwy.
    Powywalałam te okienka z facebokami i innymi. Dałam sobie okienka takie
    jakie mnie są potrzebne.

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-01-16 19:11:20
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 16-01-2013 o 18:54 Animka napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Podeślij/udostępnij gdzieś na stronie sterowniki do USB.
    > Moja drukarka to MFC 250C (ale to i tak pewnie dla Ciebie nieistotne).

    Gdybyś poczytała trochę FAQ na stronie Brothera, to byś wiedziała, że na
    płycie nie ma sterowników do W7.

    http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/p
    l/pl/faq/faq/000000/002600/000055/faq002655_000.html
    ?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&Cat=115

    Jeśli masz ochotę to spróbuj tego:

    http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/p
    l/pl/dlf/dlf/000000/004100/dlf004124.html?reg=eu&c=p
    l&lang=pl&prod=mfc250c_all&type2=1&os=93&flang=49&dl
    id=dlf004124&dispforlist=1

    Tylko postępuj według instrukcji.

    --
    WiesłaW