  • 1. Data: 2013-01-15 21:52:09
    Temat: Pendrive jako dysk twardy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Jest jakiś sposób, aby pendrive był widoczny jako dysk twardy? Nie chodzi mi
    o sposób z podmianą sterownika, gdyż musi być to efekt na kilkudziesięciu
    komputerach. Raczej szukam czegoś z cyklu modemów 3G i komend AT (tylko nie
    chcę mieć cd-romu, a dysk twardy).
    Jest to możliwe?

  • 2. Data: 2013-01-15 23:09:52
    Temat: Re: Pendrive jako dysk twardy
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-15, qwerty <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > komputerach. Raczej szukam czegoś z cyklu modemów 3G i komend AT (tylko nie

    Ale zdradź nam, o co Ci w ogóle chodzi...
    Pod Linuxem to jest bez różnicy.
    Pod Windowsem pendrive montuje się pod literkę i też korzystasz
    jak z dysku.

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2013-01-16 07:01:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..
    > Ale zdradź nam, o co Ci w ogóle chodzi...
    > Pod Linuxem to jest bez różnicy.
    > Pod Windowsem pendrive montuje się pod literkę i też korzystasz
    > jak z dysku.

    Komputery mają zablokowane dyski wymienne i nie mogę zgrać nagrań z rejestratora
    na pendrive - muszę podłączać dysk przenośny. Nie zawsze pracuję na jednym więc
    szukam innego rozwiązania, niż podmieniać sterowniki.

  • 4. Data: 2013-01-16 09:41:43
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 07:01, qwerty pisze:
    > Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > rejestratora na pendrive - muszę podłączać dysk przenośny. Nie zawsze
    > pracuję na jednym więc szukam innego rozwiązania, niż podmieniać

    Czytnik pamięci flash nie rozwiąże problemu? Jest widoczny zawsze jako
    to samo urządzenie, niezależnie od włożonego nośnika.