  • 31. Data: 2013-04-02 07:03:16
    Temat: Re: Ach te cholerne drukarki Brother...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

> [...]
    /os/windows.html

    > A co to za drukarka by była bez sterowników. Musi być 2 w jednym :-)
    > Ściągnęłam wczoraj i zainstalowałam to firmware, ale to jest tylko taka
    > prowizorka :-(

    I co, wyrzuciłaś? Jeśli tak, to za wcześnie ;->
    http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/p
    l/pl/dlf/download_index.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&pro
    d=mfc250c_all&dlid=&flang=Polski&os=120&type2=-1

    JoteR

  • 32. Data: 2013-04-02 15:17:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-02 07:03, JoteR pisze:

> [...]
    l/pl/dlf/download_index.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&pro
    d=mfc250c_all&dlid=&flang=Polski&os=120&type2=-1

    Napisałam, że nie wyrzuciłam wtedy. Coś niecoś ściagnęlam (to co wtedy
    mieli do zaoferowania) i się poprawiło, mogłam już skanować.
    Niestety nie chciał się otworzyć Control Center3 i poziom tuszu
    wykrywałam na "węch".
    Dzięki, że teraz podałeś linka do nowszej już aktualizacji. Ściągnęłam
    do 32-bitowej. Teraz już aplikacja Control Center3 się uruchamia i już
    wiem jaki jest poziom tuszu. (sprawdzanie poziomu tuszu z klawisza
    drukarki jest niewygodne i niewiarygodne).
    Widzę, że kończy się tusz czarny i niebieski. Mam jeszcze w domu prawie
    2 komplety tuszy to się za bardzo nie martwię :-)

    --
    animka