  • 1. Data: 2013-01-15 23:38:08
    Temat: Ach te cholerne drukarki Brother...
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Wyciagnęli od ludzi pieniądze na ten szajs, a teraz nie ma sterowników
    do nich, Szczególnie do skanera, bo skanować programowo nie można. Tak
    samo jak dawniej Lexmark, bo nie było do nich sterowników do Windows 7.
    Trzeba było się takiej drukarki pozbyć. No i o to cały czas chodzi
    byznesmenom drukarkowym, żeby dziadoskie drukarki sprzedać , ale
    sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
    będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!
    --
    animka

  • 2. Data: 2013-01-16 01:04:38
    Temat: Re: Ach te cholerne drukarki Brother...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-15 23:38, Użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
    > będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

    Ciekawa logika, nie masz sterownika do skanera to kupisz nową
    drukarkę. No ale z drugiej strony jakby wszyscy potrafili samodzielnie
    myśleć to sporo firm miało by mniejsze zyski.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-16 01:33:20
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
    > będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

    SOA#1

    MAm kilka roznych modeli wielofunkcyjnych i wszystki dzialaja pod Win8
    zarowno po sieci jak i po USB.

    skanowanie, faksowanie, drukowanie #SOA :)

  • 4. Data: 2013-01-16 08:10:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 23:38:08 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
    > będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

    Jaki model?

  • 5. Data: 2013-01-16 08:21:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić,
    > bo nie działa skaner pod Windows 8!

    Wstrzymaj się z tym wyrzucaniem do wiosny. O ile tu
    http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public_s/id
    /os/windows.html
    nie zełgali, to sterowniki powinny być pod koniec lutego.
    Ale to naprawdę NTG.

    JoteR

  • 6. Data: 2013-01-16 10:14:46
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.01.2013 23:38, Animka pisze:
> [...]
    > sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
    > będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!
    szkoda że nie napisałaś jaka to drukarka, ale broder to jedna z paru
    firm która udostępnia sterowniki do linuksa. Może postaw sobie jakieś
    Ubuntu i przestań narzekać? A może sciągnij z google play program na
    telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o słowie sterownik?

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-01-16 11:32:20
    Od: hnacikk <h...@p...onet.pl>

    ToMasz <N...@o...pl> napisał(a):

    >A może sciągnij z google play program na
    >telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o słowie sterownik?

    mozesz rozwinac nieco temat?

  • 8. Data: 2013-01-16 11:58:29
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

    Uważasz, że to wina producenta drukarki bo nie przewidział co wymyśli M$?

    Pzdr

  • 9. Data: 2013-01-16 14:24:10
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "hnacikk" <h...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > mozesz rozwinac nieco temat?

    A co tu rozwijaś - CamScanner - Phone PDF Creator - aplikacja na Androida

  • 10. Data: 2013-01-16 16:19:35
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 11:58:29 +0100, Kamil napisał(a):

    > Uważasz, że to wina producenta drukarki bo nie przewidział co wymyśli M$?
    >
    > Pzdr

    no a czyja?
    Ile win 8 jest już na rynku?
    Od kiedy wersja consumer preview była dostępna?