    Subject: Re: Acer Z 630
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nm45qa$aed$1@node2.news.atman.pl>
    <5787575c$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm86qa$uso$2@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Fri, 15 Jul 2016 15:08:03 +0200

    > "Trybun" 5787575c$0$12539$6...@n...neostrada.pl

    > Piszę jak jest, nie bajeruję jak wielu innych.
    > Monster bywał gorący -- z czegoś to ciepło brało energię!

    Jasne.
    Każdy telefon będzie gorący gdy intensywnie pracuje. Ot choćby mój
    przypomina piecyk gdy za przednią szybą auta robi za nawigację, przy
    włączonych obu kartach, GPSie i transmisji 3g. Różnica tylko taka że
    Bestia (przynajmniej teoretycznie) ma z czego czerpać tą energię...

    > Bo telefony wciąż tanieją w relacji do możliwości.
    >

    > Mogę ,,jedno dobre słowo'' o Monsterze powiedzieć -- akumulator
    > wytrwał do końca, choć został przejechany rowerem i był często
    > (w sumie kilkaset ;) razy -- nie umiem policzyć) ładowany.

    Jakoś trudno to zauważyć. Cała te zwiększenie możliwości (procesory,
    pamięć) zdaje się służyć tylko jednemu - obsłudze coraz to bardziej
    opasłego Androida.

    > Ja miałem ten telefon, więc wypowiadam się.

    Pozwolę zadać sobie jedno pytanie - kupowałeś go w ciemno? Tzn - przed
    zakupem nie czytałeś w necie recenzji?

    > Moim zdaniem napisałem już bardzo dużo.
    > Mogę co najwyżej postawić dokumentacje medyczną. ;)
    > Mogę też opisać obecny stan.

    Nie, nie chodzi mi o to na czym polega ten Twój uszczerbek na zdrowiu, a
    o to jak w ogóle do tego doszło i jak to technicznie wyglądało. Odbywało
    się to stopniowo rozłożone w czasie, czy jednorazowo itd?

    > Miewam. I nijak nie mogę namierzyć przyczyny.

    Może podpowiem - obwodowy lub ośrodkowy układ nerwowy.. ;-)

    > Stawiam na Asusa Maxa:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=SebepQBns5Q

    Wydaje się być wporzo.. Tylko trochę ta cena jakby za wysoka..