  • Data: 2016-07-20 17:10:27
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 578e2af0$0$12560$6...@n...neostrada.pl

    > No i tu może właśnie był pies pogrzebany. Tzn, reset Monstera może by go uzdrowił z
    tego zawieszania się.

    0. Raczej nie. (wręcz przeciwnie)
    1. Innym też Monstery zawieszały się.
    2. Nie po to dostosowuję telefon do swoich
    potrzeb, by po chwili restartować wszystko...

    Telefon mi służy nie do szpanowania. Mam w nim ważne
    dla mnie aplikacje i ważne dla mnie informacje oraz
    ważne dla mnie ustawienia.

    > Myślę że bardzo mało użytkowników jest zainteresowanym aktualizacją systemu z
    powodu dodatkowych tapet. Sęk w tym że mało kto wie
    > co mu przyniesie taka aktualizacja.

    Ja wiem i rzadko apgrejduję system czy BIOS bez konieczności.
    Co innego aplikacje -- ale i tu zwykle apgrejd jest potrzebny i zrozumiały.

    > A jakiś konkret?

    Trzeba było zapytać mnie przed potłuczeniem. Teraz wyrzuciłem Monstera z pamięci
    białkowej. Apgrejd zabrał dużo miejsca, ale odmienił Monstera zupełnie.

    Pamiętam, że VoIP pracował po apgrejdzie poprawniej i telefon nie wymagał
    codziennych restartów (wymagał raz na dwa dni, lub nawet ;) raz na trzy),
    ale pamiętam, że zmian było bardzo dużo.

    Jedną ze złych zmian było ujednolicenie koloru SIMek.

    Dokładność dotyku nie uległa poprawie.
    Bardzo trudne było pisanie -- nawet czasami trudno było trafić w zamierzoną ikonkę!

    Do tej pory chyba ani razu nie chybiłem w Asusie.
    Bardzo dobrze (na razie zero błędów, nietrafień)
    spisuje się pisanie bez odrywania palca od klawiatury.

    > Jasne, inny pobór prądy gdy jest w stanie spoczynku a inny na trasie.

    Już Ci napisałem -- można czytać raz na jakiś czas a można
    z kilkudziesięciu tysięcy wyników wybierać najlepszy, gdyż
    częstotliwość próbkowania wbrew pozorom jest bardzo duża.

    > To chyba u każdego tak było.

    Chyba tak, ale gdy ja o ty, pisałem -- kwestionowałeś to.