  • Data: 2016-08-13 17:41:31
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5798cc21$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > Na grzanie Asusa nie narzekam. Monster już jest zimny. ;)

    To tylko taka uwaga a nie narzekanie.. Bestia poszła w odstawkę?

    > Chyba nie -- dopiero od A6 jest taka możliwość.
    > (SD jako pamięć wewnętrzna)

    Nareszcie, i naprawdę koniec z tym porypanym podziałem na pamięć
    wewnętrzną i zewnętrzną w telefonie?

    > Pomogła, ale i RAMki ubyło, i ,,dysku'' ubyło.

    Po stronie minusów widzę konkrety, a po stronie plusów tylko ogólne -
    "pomogło".. Niestety nie jesteś jedynym który tak odpowiada na korzyści
    płynące z aktualizacji Androida. Zresztą z Windows jest podobnie - konia
    z rzędem temu kto pokaże mi co zyskałem na wczorajszej aktualizacji Win
    10, dodam że poprawka "ważyła" ponad 700MB.

    > Twoje wątpliwości -- Twoja rzecz.

    Jasne. Twoja pewność - Twoja rzecz.

    > Nie wiem, jaki baran. ;)
    > [ale wiem, jakie barany kupują coś takiego]

    Nie bądź taki do przodu. Kto by mógł sądzić że tablet z połową wartości
    procesora i pamięci telefonu daje radę obsługiwać programy to
    "lepszy"telefon już nie da rady.