  • Data: 2014-04-14 08:34:30
    Temat: Re: ATAVRDRAGON ?
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-05 02:43, sundayman pisze:

    > Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

    Używam z atmega32 na jtag-u. Jedyny problem jaki miałem to że działał
    przy napięciu 3.3V ale przy 5V już nie. Problemem były za długa tasiemka
    jtag (ok. 30 cm), skrócenie jej do 15 cm rozwiązało problem.
    Za obudowę od biedy może służyć samo pudełko po Dragonie, wystarczy
    nożem wyciąć szczeliny na wychodzące przewody.

    pozdrawiam

    Remigiusz