  • 1. Data: 2014-04-05 02:43:29
    Temat: ATAVRDRAGON ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W ramach zakupów "na zaś" zanabyłem właśnie ten interfejs (
    http://www.atmel.com/tools/avrdragon.aspx?tab=overvi
    ew ).

    Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

  • 2. Data: 2014-04-05 10:45:21
    Temat: Re: ATAVRDRAGON ?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    ew ).
    > Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

    Używam, działa.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2014-04-05 12:47:53
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 05.04.2014 02:43, sundayman wrote:
> [...]
    ew ).

    > Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

    Przez chwile używałem, problemów większych nie było. Na początek
    proponuje wlutować dwurzędowego goldpina i podstawki i porobić sobie do
    nich kabelki, jak spojrzysz w instrukcje od dragona to dla różnych
    procków są różne połączenia sygnałów do nóg i łatwo się wtedy "zmienia
    ustawienie".

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-04-07 14:31:50
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    and supports debugging using SPI, JTAG, PDI interfaces.

    to w końcu jak to jest można debugować po SPI i PDI?

  • 5. Data: 2014-04-07 19:01:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > and supports debugging using SPI, JTAG, PDI interfaces.
    > to w końcu jak to jest można debugować po SPI i PDI?

    Nie można debugować po SPI. Nie wiem dlaczego Atmel sam sobie przeczy.
    Natomiast co do PDI to tak, literka D jest właśnie od słowa Debug.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2014-04-09 16:56:19
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Saturday, 5 April 2014 01:43:29 UTC+1, sundayman wrote:
> [...]
    ew ).

    > Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

    Ja używam, bardzo fajna zabawka, wlutuj sobie do niego ZIF'a.

  • 7. Data: 2014-04-13 03:38:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ja kupiłem właściwie pod kątem przeprowadzki z Atmegi na Xmegę, którą
    planuję w najbliższym czasie. No a podobno toto działa bezproblemowo pod
    Atmel Studio.

  • 8. Data: 2014-04-13 10:21:18
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-04-13 03:38, sundayman pisze:
    > Ja kupiłem właściwie pod kątem przeprowadzki z Atmegi na Xmegę, którą
    > planuję w najbliższym czasie. No a podobno toto działa bezproblemowo pod
    > Atmel Studio.

    Działa bezproblemowo i z AVR Studio i z Atmel Studio. Jest natomiast
    wolne. Przy Xmegach i dużum flashu będzie to już zauważalne. Najlepiej
    od razu wykombinuj sobie też jakąś obudowę.

  • 9. Data: 2014-04-14 08:34:30
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    W dniu 2014-04-05 02:43, sundayman pisze:

    > Czy któryś z kolegów (albo i koleżanek :D) używa , i opowie o wrażeniach ?

    Używam z atmega32 na jtag-u. Jedyny problem jaki miałem to że działał
    przy napięciu 3.3V ale przy 5V już nie. Problemem były za długa tasiemka
    jtag (ok. 30 cm), skrócenie jej do 15 cm rozwiązało problem.
    Za obudowę od biedy może służyć samo pudełko po Dragonie, wystarczy
    nożem wyciąć szczeliny na wychodzące przewody.

    pozdrawiam

    Remigiusz