  • Data: 2010-06-19 18:16:13
    Temat: Re: ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proszę, podaj (tu lub na priv) kilka linków do przykładowych dysków na
    > allegro - bo nie wiem, co jest ważne przy zakupie, co można kupić by
    > pasowało.

    Oj nie pamiętam - szczerze mówiąc wymiana na dysk magnetyczny
    interesowała mnie tylko jako ciekawostka. Jest strasznym zwolennikiem
    SSD w laptopach (netbookach szczególnie) i nie widze sensu wymiany ssd
    na "kręćka".

    Rzuć okiem tu:
    http://forum.eeeuser.com/
    http://www.asuseeepc.pl/

    A dyski to 1.8" takie jak np. w iPodzie.

    > a przy okazji: wyłączyć trzeba będzie 8GiB, bo wymienna jest - wydaje mi
    > się - "czwórka".

    Mnie się zdaje, że właśnie czwórka jest wlutowana w mobo, ale mogę się
    mylić.
    Ja mojemu bardzo chciałem wymienić dysk na jakiegoś Runcore, ale po
    zainstalowaniu tego FlashFire czy jak mu tam - kompletnie mnie to
    przestało interesować.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327