  • Data: 2013-08-04 15:05:43
    Temat: Re: ASUS 1201N się przegrzewa
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-04 08:01, PiteR pisze:

    > Masz dużo ramu, to wyłącz w Operze cache. (Disc cache na off)

    Nie mam dużo, ale z niczym do niedawna nie było problemów, tylko ten
    flash teraz jakis sknocony.
    Teraz cache w Operze wyłączyłam, w/g Twojej porady.
    http://www.sendspace.pl/file/pic/f984044e540d35a90a5
    16e0/view
    Nie wiem jak tę drugą opcję ustawić. Chyba nie należy wyłączać cache na
    dysku?

    > Można nie używać, pobierać filmiki na dysk a następnie oglądać w VLC ;)
    > Większe filmiki to i tak są .mp4

    Nie chciałoby mi się. Jak jestem na jakiejś stronie, czytam wiadomości i
    jest filmik to jak mi się chce to go od razu oglądam.

    Czasami wchodzę tu:
    http://wp.tv/?ticaid=510e5d
    http://www.fakt.pl/Dziennikarz-Grzegorz-Miecugow-spo
    liczkowany-na-Przystanku-Woodstock,artykuly,223946,1
    .html

    W tej chwili jeszcze zmieniłam co nieco w blokowaniu treści na tej
    stronie i narazie "gra" i dysk nie wyje.
    Może po ponownym uruchomieniu komputera coś znowu wyjdzie, czyli jakaś
    "niespodzianka".

    --
    animka