  • 11. Data: 2010-04-12 06:36:10
    Temat: Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:

    > Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
    > do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

    To raczej do budzenia zdalnego, a mnie chodzi o wybudzanie normalne,
    przez wcisniecie klawisza na klawiaturze. To raczej nie to samo.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2010-04-12 06:53:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-04-11 17:53, GAD Zombie pisze:
    > W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
    > grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

    Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w
    Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec
    najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez
    zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi.
    Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
    stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-04-12 12:03:31
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
    > stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

    Problemy z wybudzaniem to się ciągną od Visty, i czasami ja też je mam.
    Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytują jeśli jakieś
    urządzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, częściowo działa (u
    mnie zwykle klawiatura, czasem dźwiękówka). Najpewniej winne są stery
    urządzenia, ale jakoś nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to
    poprawie. Zbiegiem okoliczności płyta główna i karta dźwiękowa, a także
    jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami coś
    asusa zawsze siedzi, wyjątek to notebook HP.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 14. Data: 2010-04-12 16:33:29
    Od: Michał Bień <m...@i...pl>

    W dniu 2010-04-12 14:03, Saiko Kila pisze:
> [...]
    > urządzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, częściowo działa (u
    > mnie zwykle klawiatura, czasem dźwiękówka).

    U mnie z kolei najczęściej znika po wybudzeniu wielofunkcyjny czytnik
    kart (na usb, montowany w miejsce FDD) oraz podłaczony pod dodatkowy
    port USB w tym czytniku mały kontroler bluetooth.

    > Najpewniej winne są stery urządzenia,

    No nie wiem. Może też coś z zasilaniem i samym OSem - urządzenia
    podłączone pod USB na płycie lutowane (z tyłu obudowy) zawsze poprawnie
    się wybudzają, w tym TE SAME pendrive co w feralnym czytniku. A
    przypominam, że sterownik USB w southbridge jest ten sam dla portów z
    tyłu i na kablach z przodu obudowy.

    > ale jakoś nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to poprawie.

    Nie nastraja to zbyt optymistycznie. Zresztą mam wrażenie, że Win7 HP
    Retail stwarza (o ironio!) znacznie większe problemy z kompatybilnością,
    niż Win7 RC i beta - choćby Audigy czy sprawiający notoryczne problemy
    (zamierający na bałym ekranie na dobre 5 minut, potem już działa OK) Lex
    od WK. Pod Win7 RC i beta zawsze działał OK od razu.

    > Zbiegiem okoliczności płyta główna i karta dźwiękowa, a także
    > jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami coś
    > asusa zawsze siedzi, wyjątek to notebook HP.

    Hmm, u mnie mobo i R4850 asusowe...

    /MB

  • 15. Data: 2010-04-12 16:52:51
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Michał Bień <m...@i...pl> zwrócił błąd:

    > U mnie z kolei najczęściej znika po wybudzeniu wielofunkcyjny czytnik
    > kart (na usb, montowany w miejsce FDD) oraz podłaczony pod dodatkowy
    > port USB w tym czytniku mały kontroler bluetooth.

    Ja może doprecyzuję że te problemy u mnie to nie całkowite zaprzestanie
    działania, ale np. niepoprawne funkcjonowanie LCD na klawiaturze albo
    jakieś brzęczenie na dźwiękówce - czyli sprzęt działa, ale nie na
    100%...

> [...]
    > się wybudzają, w tym TE SAME pendrive co w feralnym czytniku. A
    > przypominam, że sterownik USB w southbridge jest ten sam dla portów z

    Coś takiego że jeden pendrak nie chce działać na kompie z Vistą/Win7 a
    działa na XP to też mam. Tylko że mu się tak stało któregoś dnia, po
    ponad 2 latach. Nie chce mi się go formatować, może by pomogło. Akurat
    pewne rzeczy związane z obsługą flaszek są od Visty zepsute i, jak
    czytałem wypowiedzi panów z Microsoftu, tak ma być i zostaje bo tak jest
    lepiej, a jak ktoś myśli że jest gorzej to głupi (w takim mniej więcej
    tonie). Chodzi o niekoszerne rozłączenie takiej flaszki.

> [...]
    > (zamierający na bałym ekranie na dobre 5 minut, potem już działa OK) Lex
    > od WK. Pod Win7 RC i beta zawsze działał OK od razu.

    Jeśli to wina sterów, dajmy na to Asusa, to faktycznie nie jest dobrze,
    bo taki Asus ma problemy z unowocześnianiem sterowników. Jeśli to wina
    systemu, to zależy chyba od charakteru osób które się tym w MS zajmują
    :)

    > Hmm, u mnie mobo i R4850 asusowe...

    Ta, może to te mobo... Kiedy ja ostatni raz BIOS zmieniałem? ;)

  • 16. Data: 2010-04-12 23:31:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:
    > Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
    > do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

    Nie zaczynaj z Animką bo zobaczysz;)

  • 17. Data: 2010-04-13 10:05:38
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-04-12 14:03, Saiko Kila pisze:
    > Proces GAD Zombie<g...@U...gad.USUN.art.pl> zwrócił błąd:

    Nie chce zapeszac, ale wczoraj zupgradowalem bios do najnowszego z
    01-04-2010 i jak na razie problem sie nie powtorzyl. Byc moze to bylo to.

  • 18. Data: 2010-04-23 19:51:27
    Od: w...@g...com

    GAD Zombie <g...@g...bez.art.spamu.pl.prosze> wrote:
    > Kupilem pare dni temu netbooka ASUS 1201N z Windows 7 Home Premium.

    A możesz napisać coś więcej o samym netbooku? Interesuje mnie głównie
    wentylator: jak głośny jest komputer który stoi i nic nie robi (znaczy,
    wyświetla windowsowy desktop)? Czy może w takiej sytuacji wyłącza wiatrak
    albo da się go wyłączyć jakimś osobnym programem? Jak go słychać w cichym
    pokoju gdy leży na stole a Ty, na przykład, czytasz książkę?

    wit

  • 19. Data: 2010-04-26 13:39:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-04-23 21:51, w...@g...com pisze:

> [...]
    > albo da się go wyłączyć jakimś osobnym programem? Jak go słychać w cichym
    > pokoju gdy leży na stole a Ty, na przykład, czytasz książkę?

    Na razie jest nowy, wiec nie jest zakurzony w srodku (to wiele zmienia).
    Kiedy stoi i malo robi, jest naprawde bardzo cichy i prawie nie slychac
    wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo
    komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry,
    czyli obciazenia grafiki). Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem,
    nie probowalem.
    Ogolnie sam nb robi nadal bardzo dobre wrazenie. Mocny, wszystko na nim
    ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac.
    Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi
    netbookami to wypada bardzo dobrze!

  • 20. Data: 2010-04-28 09:07:29
    Od: wit <w...@g...com>

    GAD Zombie <g...@u...gad.usun.art.pl> wrote:
> [...]
    > wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo
    > komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry,

    No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
    windowsów) to też się mocno grzeje?

    > Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem, nie probowalem.

    I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

> [...]
    > ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac.
    > Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi

    A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzieś wyczytalem, że
    inne niż czarne nie są błyszczące ale to wydaje mi się coś mało
    prawdopodobne.

    wit