  • 1. Data: 2010-04-10 20:27:42
    Temat: Tv-Box oraz monitor Full HD?
    Od: "Przemek" <c...@b...cy>

    Witam,

    Na aukcjach internetowych jest wiele ofert dotyczących tzw. tv-box
    (zewnętrzny tuner tv podłaczany do monitora przez D-SUB). Wspierają
    rozdzielczość do 1440x900.
    Czy ktoś z Was testował może takie urządzenie z monitorem Full HD?
    Szukałem w archiwum ale nie znalazłem.

    Przemek
    PS Adres e-mail zakodowany w ROT13

  • 2. Data: 2010-04-11 09:04:44
    Temat: Re: Tv-Box oraz monitor Full HD?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-10 22:27, Przemek pisze:
> [...]
    > rozdzielczość do 1440x900.
    > Czy ktoś z Was testował może takie urządzenie z monitorem Full HD?

    Mam czerwone pudełko, czy myślicie że wejdzie do niego to drugie białe ?

    ale o co tobie chodzi ?

  • 3. Data: 2010-04-11 11:20:14
    Od: "tad" <d...@d...de>

    ApanasBudriszko wrote:

    > Mam czerwone pudełko, czy myślicie że wejdzie do niego to drugie
    > białe ?
    >
    > ale o co tobie chodzi ?

    A czego nie rozumiesz?

  • 4. Data: 2010-04-12 19:06:25
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.10 22:27, Przemek pisze:
    > Na aukcjach internetowych jest wiele ofert dotyczących tzw. tv-box
    > (zewnętrzny tuner tv podłaczany do monitora przez D-SUB). Wspierają
    > rozdzielczość do 1440x900.

    "do", gdyż z jaką rozdzielczością tuner generuje obraz ustawia pilotem,
    dostępne są takie tryby jakie są w instrukcji urządzenia.

    > Czy ktoś z Was testował może takie urządzenie z monitorem Full HD?

    Jeśli tv box zostanie ustawiony na generowanie obrazu w 800x600,
    to efekt będzie identyczny jak przy podłączeniu monitora do karty
    graficznej skonfigurowanej na rozdzielczość 800x600.

    Końcowy efekt zależy jednak od monitora, który może, ale nie musi obraz
    przeskalować.

    --
    Mar