  • 1. Data: 2010-04-11 14:03:17
    Temat: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    Witam

    Kupilem pare dni temu netbooka ASUS 1201N z Windows 7 Home Premium.
    Wszystko dziala prawidlowo, jednakze od pierwszego dnia zauwazylem, ze
    kiedy komputer przejdzie w tryb wstrzymania (przez zamkniecie pokrywy
    lub klawisz Fn+F1), to ma czesto problem z powrotem do dzialania.
    Srednio co 4-5 raz, kiedy go wybudzam wcisnieciem jakiegokolwiek
    klawisza, okazuje sie, ze komputer startuje od nowa i pojawia sie
    standardowe menu windowsa z informacja, ze system nie zostal ostatnio
    prawidlowo zamkniety i moge wybrac tryb awaryjny. Wyglada jakby zamiast
    przejsc w stan wstrzymania, to sie zwyczajnie wylaczyl. Raz zdarzylo mi
    sie inaczej - komputer po prostu nie chcial wrocic ze stanu wstrzymania,
    musialem wcisnac power i go wlaczyc od nowa.

    Czytalem w sieci o problemach z tym, ale wszedzie pisza o tym, ze stan
    wstrzymania nie dziala, nie wlacza sie, albo komputer dziala
    nieprawidlowo po powrocie. Nigdzie nie znalazlem informacji o sytuacji
    jak u mnie. Zastanawiam sie, czy moze to byc wada sprzetu, czy problem z
    Win7. Ktos moze ma ten model i moglby sie podzielic doswiadczeniami w
    tym temacie?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

  • 2. Data: 2010-04-11 14:28:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpski6$hp0$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > sie, czy moze to byc wada sprzetu, czy problem z Win7. Ktos moze ma ten model
    > i moglby sie podzielic doswiadczeniami w tym temacie?

    Oczywiście, że win 7. Może w finalnej wersji SP1 będzie można normalnie używać
    tego systemu.

  • 3. Data: 2010-04-11 14:57:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-04-11 16:28, qwerty pisze:
    > Oczywiście, że win 7. Może w finalnej wersji SP1 będzie można normalnie
    > używać tego systemu.

    Jakby kupił goły netbook bez systemu to rozumiem, ale on kupił netbook z
    systemem operacyjnym. Takie rzeczy przed sprzedażą powinny być przez
    producenta sprawdzone. W czym jak w czym, ale w netbooku jest to jednak
    często używana funkcja. Zapewne Asus i M$ są z siebie zadowolone i nie
    mają sobie nic do zarzucenia #$#%$%!!

  • 4. Data: 2010-04-11 15:53:09
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2010-04-11 16:57, Tomaszek pisze:
> [...]

    Wolalbym jednak jakies bardziej rzeczowe komentarze, a mniej emocjonalne
    :) Tez nie lubie produktow MS, ale jednak z nich korzystam.

> [...]
    > producenta sprawdzone. W czym jak w czym, ale w netbooku jest to jednak
    > często używana funkcja. Zapewne Asus i M$ są z siebie zadowolone i nie

    Nie wiem jak ASUS i MS, byc moze to bubel. Win7 byl faktycznie wraz z
    tym modelem netbooka, jest w takiej wersji na nim, ze domyslnie wraz z
    systemem zainstalowaly sie od razu wszystkie programy i sterowniki
    ASUSa, wiec zakladam, ze jest to system gotowy do pracy bez zadnych
    kombinacji. Zamykanie pokrywy powinno przelaczac w stan wstrzymania i
    nic w tym dziwnego - dziala to automatycznie od razu i jest raczej
    potrzebne w celu oszczednosci baterii.
    W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
    grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

  • 5. Data: 2010-04-11 16:14:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-04-11 17:53, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
    > grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

    Ok:) Goń dziadów, brakorobów;) Masz prawo domagać się pełnej
    funkcjonalności za pełnowartościowy produkt. Niech darmozjady łatają,
    patche wydają... No się trochę musiałem rozweselić, bo mnie już to
    wszystko trochę przygnębia

  • 6. Data: 2010-04-11 18:07:16
    Od: Michał Bień <m...@i...pl>

    W dniu 2010-04-11 18:14, Tomaszek pisze:

> [...]
    > funkcjonalności za pełnowartościowy produkt. Niech darmozjady łatają,
    > patche wydają... No się trochę musiałem rozweselić, bo mnie już to

    Pewnie odpowiedź będzie standardowa - "pracujemy nad tym".
    A jeśli chodzi o producentów oprogramowania, w tym MS, to oni nigdy za
    nic nie odpowiadają. No może za nośnik wart 1 zł, który mogą wymienić po
    wielkich bojach.

    P.S.
    Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP
    i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic.
    Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania
    Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie
    tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
    O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym
    ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock
    reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
    ewidentnie system, a nie sprzęt, to po zostawieniu w planie zasilania
    tylko budzenia przyciskiem coś takiego zdarza się może 1 raz na 15,
    a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście
    godzin albo i ponad dobę.

    /MB

  • 7. Data: 2010-04-11 18:17:59
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2010-04-11 20:07, Michał Bień pisze:
> [...]
    > tylko budzenia przyciskiem coś takiego zdarza się może 1 raz na 15,
    > a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście

    Rzeczywiscie, raz na kilka razy zdarzylo mi sie tez, ze komputer nie
    chcial sie wybudzic poprzez klawiature, byl czarny ekran, a wlaczenie
    guzikiem odpalalo system od nowa. Pytanie tylko, czy to dwa osobne
    problemy, czy jeden i ten sam, ale rozne objawy.

    Probowalem teraz tez aktualizacji Windowsa, ale nic nie zmienily - nadal
    to samo.

  • 8. Data: 2010-04-11 23:27:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-11 20:17, GAD Zombie pisze:

> [...]
    > problemy, czy jeden i ten sam, ale rozne objawy.
    >
    > Probowalem teraz tez aktualizacji Windowsa, ale nic nie zmienily - nadal

    U siebie w Biosie powinieneś włączyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-04-11 23:39:30
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:27:39 +0200, Animka napisał(a):

    > U siebie w Biosie powinieneś włączyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

    Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
    do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 10. Data: 2010-04-11 23:52:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:

    > Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
    > do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

    Jakieś abstrakcje wstawiasz.

    --
    animka