    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
    Date: Mon, 12 Apr 2010 14:03:31 +0200

    Proces GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> zwrócił błąd:

    > Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w
    > Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec
    > najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez
    > zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi.
    > Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
    > stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

    Problemy z wybudzaniem to się ciągną od Visty, i czasami ja też je mam.
    Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytują jeśli jakieś
    urządzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, częściowo działa (u
    mnie zwykle klawiatura, czasem dźwiękówka). Najpewniej winne są stery
    urządzenia, ale jakoś nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to
    poprawie. Zbiegiem okoliczności płyta główna i karta dźwiękowa, a także
    jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami coś
    asusa zawsze siedzi, wyjątek to notebook HP.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8