  • 21. Data: 2010-04-28 09:49:02
    Temat: Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
    > windowsów) to też się mocno grzeje?

    Grzeje sie, ale nie tak mocno. Robi sie po prostu cieply. I tyle. Nie
    mozna mu zaslaniac kratki od wentylatora (jest z lewej strony) i troche
    sie z tym musze pilnowac, bo latwo to zrobic przypadkiem.

    > I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

    Nie wiem, nie probowalem. Ale naprawde (na razie) jest taki cichy, ze
    zupelnie nie przeszkadza, ze sie kreci.

    > A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzieś wyczytalem, że
    > inne niż czarne nie są błyszczące ale to wydaje mi się coś mało
    > prawdopodobne.

    Czarny i jest bardzo blyszczacy. Czytalem wczesniej, ze bardzo sie
    brudzi obudowa i zostaja slady palcow, ale to mocna przesada. Jak ktos
    ma brudne paluchy to moze ;), ale ja z tym nie mam problemu. Po prostu
    mozna go przecierac raz na czas i tyle. Nie widzialem innych kolorow
    osobiscie, ale tez watpie, zeby inne nie byly blyszczace. Przeciwnie -
    czytalem raczej, ze wszystkie sa blyszczace.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/