  • Data: 2012-04-26 23:57:47
    Temat: Re: AERO2
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale potestujemy, zobaczymy.
    > i tak jestem pełen podziwu że ktoś o tym pomyślał, i że jest darmowy
    > internet "dla ludu".
    nic nie chciałem pisać, ale widzę że tu sami teoretycy. Wejdź na stronę
    btsearch.org i sprawdź nadajniki w Twojej okolicy.
    nie licz na telefon, jak Animka która chciała wepchnąć microsima do
    jakiegoś zabytkowego eryka. Będziesz musiał kupić modem, conajmniej od
    playa -huawei 173 s2. jak masz bardzo dobry zasięg- wystarczy. jak nie -
    jeszcze 100zł na antene. (wątek z 24-04) właśnie przed wczoraj taką
    zamontowałem. wcześniej miałem w testach oczywiście 0.25 Mbit, i ping
    110 - 250ms
    teraz mam taki sam testowy transfer, ale ping 80-120. Strony się wiele
    lepiej otwierają. tzn widać że to jest wolno, ale _teraz_ "kroczki" są
    płynne, widać że transfer jest stabilny. Na Youtuba nie licz. za wolno,
    tak ze 2 razy za wolno. musiałbyś buforować filmik, potem go dopiero
    oglądać.
    co ciekawe Voip jakoś tam działa!
    Czy warto? ja uważam że tak. Mój dostawca netu często leci w kulki, więc
    teraz spokojnie mogę się na niego wypiąć. ktoś inny będzie go nękał
    telefonami, ja net mam z Aero2.
    ToMasz