  • Data: 2012-04-27 20:44:59
    Temat: Re: AERO2
    Od: Tomek O <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Kwi, 13:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > O co chodzi z tym Aero2?
    > Trafiłem ostatnio przez przypadek i nie wiem czy dobrze rozumiem.
    > Czy to jest darmowy internet dla każdego, któy załatwiło nam państwo?
    >
    > Rozumiem, że predkośc jest kiepska (256 a od maja 512kb) ale do
    > przegladania stron czy sciagniecia poczty jakos sie nada.
    > Czy to jest predkosc maksymalna, czy minimalna?
    >
    > Jak wygląda kwestia zasięgu - czy to jest zasięg jakiegoś konkretnego
    > operatora GSM?
    >
    > No i ogólnie - jak działa? Bezproblemowo? Chętnie wymieniłbym radiowe łącze
    > na któym rodzinka męczy się od dawien dawna.

    Prędkość jest wystarczająca ale dla materiałów w wersji dla urządzeń
    mobilnych. Można wsadzić kartę do smartfona z UMTS900 i działa jak dla
    mnie ok - youtube, ipla eco, opera mini śmiga. Przy ściąganiu dużych
    plików uruchamiamy downloadera potrafiącego wznowić pobieranie na
    smartfonie i przez noc się sporo ściągnie. Zasięg sieci Aero2 do
    sprawdzenia na mapa.btsearch.pl/ . U mnie działa bezproblemowo.
    Rozłącza co 1h ale pod windowsem można ustawić żeby po rozłączeniu
    automatycznie się logował. Czasami jak chce coś ściągnąć posiłkuję się
    Getright w którym też można ustawić ponowne łączenie, pobieranie itp.