  • Data: 2012-04-29 02:24:01
    Temat: Re: AERO2
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 17:40, JoteR pisze:

    > "W całym kraju są cztery punkty, gdzie można od ręki odebrać kartę SIM.
    > Wszystkie w Warszawie"

    > Wpadłem dziś przy okazji zakupów w Oszą do salonu Sferii, po 5 minutach
    > miałem kartę w łapce. Zaraz będę ją wyłamywał. Jakby co, poproszę o pomoc
    > Animkę ;->

    Pewnie tej malutkiej części nie wyłamiesz. Nie nabijaj się ze mnie.
    Doradzić to nie potrafiłeś, tylko dokuczasz.

    Ja już mam od jakiegoś czasu adapter do tej mikro karty. Oczywiście ktoś
    mi to polecił kupić na Allegro. Z drugiej strony nakleiłam dołączoną
    samoprzylepną naklejkę, więc mini się adaptera trzyma. Nie mam tylko z
    czym tej karty używać, bo jeden dobry do internetu telefon ma simloka.
    Drugi jest bez simloka, ale jest skonfigurowany do konkretnych dwóch
    kart SIM i nie chce mi się nawet w tym telefonie karty Aero2 sprawdzać.

    --
    animka