  • Data: 2012-01-23 17:25:21
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 18:16, Roger from Cracow pisze:
    > Niestety jestem raczej zwolennikiem spiskowych teorii z lekką
    > mania prześladowcza w tych kwestiach. Wiele już innych bzdur wprowadzono
    > dla naszego "dobra".

    To już chyba tylko niepoprawni optymiści wierzą w to, że kolejne wymysły
    przybliżające nas do wizji Orwella służą naszemu dobru.
    Niestety tych "niepoprawnych" jest zastraszająco dużo.
    Ludność w swojej masie jest już tak ogłupiona, że łyknie dowolną głupotę
    wypromowaną w TV i odda w wyborach swój jakże cenny głos.
    Dlaczego przed wyborami powstają akcje - idź na wybory?
    Przecież rozsądek nakazywałby aby promować hasło - nie interesujesz się
    polityką, nie wiesz na kogo głosować - nie idź na wybory!
    Do tego jeszcze lewica chce aby głosowały dzieci.

    Rockefellerowie i inne klany mają dziś na tyle mocną pozycję, że są w
    stanie wypromować dowolny absurd - vide GLOBC. Większego absurdu nie ma
    na dzień dzisiejszy. Legalnie okrada się ludzi na całym świecie.

    www.elipsa.info