  • Data: 2012-01-23 21:58:45
    Temat: Re: ACTA
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 19:39, JA pisze:

    > Siur.
    > A I i II WW, to w innym matrixie były.

    Ano w zupełnie innym. Dziś taką wojnę można sobie robić w kraju piasku i
    kamieni, gdzie wymiana informacji jak i świadomość wciąż jest na tamtym
    poziomie. Wyobrażasz sobie teraz w Polsce taki zryw patriotyczny?
    Większość zwieje bądź podda się wrogowi, byle mieć spokój. Sam zresztą
    zrobiłbym tak pierwszy.
    Ale w ogóle taki scenariusz byłby raczej niemożliwy do spełnienia ze
    względu na zbyt powszechną wymianę informacji.

    > Życie nie jest takie zwyczajne, jakbyś chciał, nie jest bardzo
    > skomplikowane, ale za bardzo je uprościłeś.

    Na moje maksymalne 40 lat jeszcze uproszczenia są wręcz wskazane.
    Nieśmiało zauważę, że większości nie zostało dużo więcej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/