  • Data: 2012-01-23 17:16:24
    Temat: Re: ACTA
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f1d7ae7$0$26697$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > A ja napiszę teraz ''dupa'' i - o ile w określonym wypadku dostałbym za to
    > grzywnę, a nawet tydzień paki, konsekwencje mojego nielegalnego czynu tu i teraz
    > najprawdopodobniej będą żadne.
    > Miliony mówią ''dupa'', przekraczają prędkość, plują na chodnik albo piracą i
    > jakoś nikt za to nie siedzi.

    do czasu jak nie wsadzą Ci chip w ciało a w samochód system GPS połączony
    z wielkim bratem. Zresztą Twój chip identyfikacyjny też może mieć system
    zdalnej wymiany danych. Nie jesteśmy na tyle starzy, żeby tego jeszcze nie
    doczekać. Niestety jestem raczej zwolennikiem spiskowych teorii z lekką
    mania prześladowcza w tych kwestiach. Wiele już innych bzdur wprowadzono
    dla naszego "dobra".

    Roger