  • Data: 2013-09-10 10:27:23
    Temat: Re: AC do 7 letniego auta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "work" napisał w wiadomości
    >No właśnie czy waszym zdaniem jest sens wykupywania AC dla 7 letniego
    >auta, które mam od nowości i które do tej pory miało AC. Auto to
    >skoda octawia.

    Jeszcze troche warte, wiec chyba jest sens. Poza tym za rok-dwa
    stracisz znizki, wiec nadal moze byc sens.

    Tylko ... polise dobrze przeczytac, moze trzeba zmienic. Wartosc
    obnizyc.

    Bo potem to wiesz jak cie potraktuja - auto w chwili szkody 8-letnie,
    warte 10-tys, naprawa kosztuje 5 tys, wrak warty 7 tys ... doplaci nam
    pan 2 tys i jestesmy rozliczeni :-)
    Albo wyplacamy 5 tys pomniejszone o 70% amortyzacji ..

    J.